maria-madeleine

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Madeleine - 8 september 2009 23:20

Hejsan<3

Idag har sjuklingen varit hemma ännu en dag från skolan...och det är faktiskt inte så kul, om jag ska vara ärlig!

Fast det är väll chill när man ligger hemma med sin egna dator??

Har man något liv när man ligger hela dagen och kollar på alla avsnitt av : A shot at love with Tila tequila? xD men det är faktiskt ett roligt program!! xD

jaja, nog snackat om Tila! Nu snackar vi väl lite Maddelicious? haha?

Iallafall... jag vill ha nya skor! Sneakers? Högklackat? Spelar ffs ingen roll! JAG VILL HA SKOR!

Fatta vad härligt det skulle vara men en egen enorm skogarderob.....asså folk har större garderober än mitt rum! och det är skam!! Men man får väll skaffa sig en räjel utbildning och jobb... sen är det bara leva livet! tror jag....?


Pussar Madde <3








     

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards