maria-madeleine

Alla inlägg under augusti 2009

Av Madeleine - 27 augusti 2009 20:06

Kom precis hem från centrum med Soffan, vi lyssnar på grym musik och äter godis ;)<3

Det blir typ film mys sen :)


P.s Glutta Sofiaa´s grymma blogg och så länge kan du lyssna på lite musik på min blogg (a) <3

Av Madeleine - 27 augusti 2009 18:37

Nu har jag varit hos optikern och jag hade självklart super bra syn :D<3

Så det är något att vara glad över ;) Sofia är påväg till mig och vi ska upp på centrum och köpa godis, sen blire ''män som hatar kvinnor'' hos Sofia !

Mamma hade köpt den på elgiganten och sen när hon kom hem så såg jag att hon hade köpt den på norska, haha. det stod typ: men som hater kvinner (lr nåt sånt) xD men det är fortfarande på svenska , så det är lugnt xP


Imorrn är det gårdsfest, så jag får lite saker att blogga om då ;)<3


Kram Maddis<33

Av Madeleine - 27 augusti 2009 16:10

Idag är det en solig dag och har varit i skolan, tråkigt!

Nu ska jag till banken och sen till Optikern för att kolla så att jag har tillräckligt bra syn för att få skaffa moppe kort :) Vi får hoppas att det går bra! ;)

Igår köpte jag en ny foundation som jag bara måste prova ikväll + en ny hårspray !<3


Många Pussar <3

Av Madeleine - 25 augusti 2009 15:25

Skolan var väldigt långtråkig idag :/ men fick träffa nya bild läraren och hon var en liten ''gullig'' tant, haha.

Sen gick jag och Ronja till fritidsgården för att se om vi fick praoa och då sa dom att dom tydligen inte tar emot prao elever :S Det var väldigt tråkigt och nu är jag desperat efter en prao plats! Vi ska ha fixat en plats tills fredag.... vi får se hur det slutar :S // Madde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards