maria-madeleine

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Madeleine - 20 augusti 2012 23:16

Vill tacka alla som läser och kikar in på min blogg. Har fått sjukt mycket bloggläsare på sista tiden och det är så kul när man träffar folk som man aldrig trodde läste den.

Är även väldigt kul när folk erkänner på fyllan att dom läser bloggen, haha det har man upplevt ett antal gånger!

Ska försöka blogga lite roligare för allas skull, men känner att det är svårt att hitta mycket intressanta saker att skriva om eftersom att min vardag är lite lam, hehe. Ska försöka iaf, men ni verkar gilla det iaf ;)

Sen finns det ju alltid dom som läser av intresse men kommenterar skitsaker, och det är ju mindre kul.. men whatever


TACK TILL ALLA ER FINA MEDMÄNNISKOR!




 

Av Madeleine - 20 augusti 2012 21:32

 

Av Madeleine - 20 augusti 2012 19:46

Av Madeleine - 20 augusti 2012 14:55

 


Köpte den här hårinpackningen på jobbet (den finns ju säkert vart som helst) men det var verkligen hur bra som helst!

Jag kommer garanterat fortsätta med den.

Snygg förpackning också.. haha



 

Av Madeleine - 20 augusti 2012 01:45

1. Hur gammal är du om fem år?
22 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma?
3. Hur lång är du?
  169/170 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Kommisarien och havet
5. Vem ringde du senast?
Ida
6. Vem ringde dig senast?
Miranda
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
''ja helt klart att vi ska :) aa låter jobbigt god natt :)''

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms, men det beror på vem man snackar med

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Förlovade

10. När såg du senast din mamma?
Ikväll
11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna

12. När vaknade du i dag?
Runt halv tio

13. Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas
 
14. Vilken är din favoritplats?
Sicilien


15. Vilken plats föredrar du minst?
Allmäna toaletter.. haha

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
det vet ju typ alla som läser min blogg ;)


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Sofia skulle jag tro, haha

19. Hur stor är din säng?
för liten


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
T-shirt & trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre


23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Järna


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor inomhus och skor utomhus. hatar barfota


26. Är du social?
oftast


27. Vilken är din favoritglass?

Italiensk


28. Vilken är din favoritefterrätt?
Farmors frozen cheesecake


29. Tycker du om kinamat?
JAA


30. Tycker du om kaffe?
Ja, latte & cappucino


31. Vad dricker du till frukost?
vatten eller juice


32. Sover du på någon särskild sida?
Den rätta sidan

33. Kan du spela poker?
nej


34. Tycker du om att mysa/kela?
absolut


35. Är du en beroendemänniska?
jorå


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
japp


37. Vill du ha barn?
ja, men inte än på många år


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
´nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
både och


41. Vad spenderar du helst pengar på?
shopping av kläder, smink och sånt


42. Äger du dyrbara smycken?
Inga svindyra, nä


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
nu går typ inget. Men det var Desperate Housewives

44. Kan du rulla med tungan?
japp


45. Vem är den roligaste människan du känner?
 Sofia.. och mig själv. Jag är hysterisk...


46. Sover du med gosedjur?
Nej


47. Vad har du för ringsignal?
iPhone orginal


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja, några

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
nagellack


50. Flirtar du mycket?
ibland.. hehe


51. Kan du byta olja på bilen?
vadå olja?

haha


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Hungerspelen

54. Läser du dagstidningen?
På mobilen ja


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Veckorevyn

56. Dansar du i bilen?
konstant


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
någon skylt på papper som jag gjorde


59. När var du i kyrkan senast?
På min morbrors begravning tror jag


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Sofia, min mattelärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En eller två nätter


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Mamma och pappa betalade ''taxi'' i lördags :)

63. Vad lyssnar du på just nu?
Gyllene tider, haha


64. Har du varit med i tidningen?
Ja, något om fritidsgården för 100 år sen och när man fyller år.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
eh få se... sniglar, grodlår, ostron


66. Vem såg dig naken senast?
de ni ;)


67. Vad är det för färg på din tandborste?
Blå


68. Hur imponerar man på dig?
Man har humor och vågar bjuda på sig själv!


69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Sofia, i första hand iaf


70. Har du någon piercing?
Naveln


71. Din största vinst?
1000:- och kanske när jag vann en toastmaskin.. haha

72. Civilstånd?
Singel och fri!


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook och instagram

74. Är du fåfäng?
Ja, haha fyfan


75.  Ångrar du någonting du gjort?
mycket


76. Hur gammal är din pappa?
öh.. hehe är det 45 du fyller pappa? haha


77. Vilket är ditt drömjobb?
Skådespelerska

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Resa mycket mer


79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Kanin, hamster och massa dammråttor

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. Jag har en rosa bettskena som jag aldrig använder längre.

2. Jag kan inte dyka.

3. Jag har en grov fobi för krokodiler.

81. Svär du ofta?
alltid... haha


82. Sverige när det är som bäst?
Ute på landet i varm sommar


83. Kan du åka slalom?
Japp


84. Vad har du ätit i dag?
för mycket


85. Vad har du för utbildning?
grundskola, går teater/scenkonst med samhäll nu. Så är inte ett dugg utbildad typ, haha.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
mina läppar.. mums


87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
min mage


88. Vilken är din bästa egenskap?
jag är mycket snäll!



89. Vilken är din sämsta egenskap?
Trög


90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Kommer inte på nu


91. Saknar du något?
Ja
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja absolut, jättemysigt ju


93. Vad gör dig ledsen?
Folk som ljuger, sorgliga filmer, cancer och massa mer skir


94. Vad gör dig glad?
Mina vänner och familj, teater, musik.


95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej


96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba och fira min underbara farfar som fyller år.


97. Vad är det knasigaste du gjort?
En jävla massa knas


98. Vad har du för laster?
För mycket just nu. Can u keep a secret? Nää trodde inte det


99. Vem är din förebild?

många.

bla. min mormor och morfar


100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
 posta inlägget och sen sova

Av Madeleine - 20 augusti 2012 01:29

      

   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards