maria-madeleine

Alla inlägg under mars 2014

Av Madeleine - 3 mars 2014 22:16

Var på stan och letade klackisar till Ida som hon ska ha på kryssningen vi åker på lördag.

Tror ni inte jag fick med mig lite skor hem jag med? 

Men jag behövde faktiskt nya vardagsskor och sedan var de klackisarna som både Ida och jag köpte väldigt billiga. Och när man köper 3 par skor där så kan man gå ihop så man får de billigaste på köpet, så det var ju perfa måste jag säga! 


 


Nu kommer mamma snart skriva och säga att jag har hur många klackskor som helst, men  nej det har jag och även om jag hade det så kan man aldig ha för många par klackar....  

Av Madeleine - 3 mars 2014 21:58

Idag fick vi reda på våra roller till slutproduktionen i sommar!
Åh jag har goda nyheter! Jag fick den rollen jag önskade som mest!!!!! Trodde inte det va sant, det här kommer bli skitkul och en utmaning, love it!
Nästan alla från klassen hade önskat den rollen så det var lite extra kul att jag fick den för då vet man att läraren verkligen tänkte ordentligt på vilka roller alla skulle få.

Av Madeleine - 3 mars 2014 21:55

Hair doctor, fick den här av Elin. Är en test från Lush. Den luktar jättegott och är superskön för hårbotten, speciellt när jag har irriterad hårbotten ibland.

Av Madeleine - 2 mars 2014 23:43

Kan inte sluta titta på Pretty Little Liars nu! 

Vet inte hur sen denna natten kommer bli men det är så himla spännande. Är mitt i säsong 4 och nu vet jag vem ''A'' är! DET NI! Oväntat och uppenbart! Nu ska jag inte avslöja för mycket men ni måste se det!


 

Av Madeleine - 2 mars 2014 23:33

imorgon är det dags för första skoldagen efter en veckas lov. Känns skönt! 

Mindre skönt att gå upp morgonen dock, men men det löser sig!


Hoppas verkligen vi får reda på våra roller inför produktionen imorgon, så spännande!



Av Madeleine - 2 mars 2014 15:21

Tänkte ta mig upp ur sängen, slänga in en tvätt och sedan dra till Willys för att fylla kylskåpet! Det ekar ju tomt nu efter att jag har varit på lov hemma i Järna.
Känner för att köra en tacosöndag, det kanske blir så!

Av Madeleine - 2 mars 2014 01:25

Var i Tele2 arena med Sofia, Alex och Ronja ikväll. Avicii bjöd på underhållning och satan va bra han var! Riktigt bra lördag.
Avicii, en svensk stolthet!

Kvällen avslutades med kokt med bröd och zingo, riktigt gött!

Av Madeleine - 1 mars 2014 18:23

Älskar min nya mugg från jobbet! Den är fett snygg och perfekt att ha på rummet och bara dricka vatten ur, vet inte hur mycket vatten jag har försökt dricka idag med tanke på gårdagens festligheter i Sthlm. Usch vi hade alldeless för kul!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards