maria-madeleine

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Madeleine - 25 februari 2014 22:58

Jag tycker faktiskt helt ärligt att det är skittråkigt att ha sportlov. På gymnasiet och högstadiet hade jag känt helt annorlunda. Då var det att man slapp det tråkiga och kunde ha lite kul en vecka eller så och nu är det som att har har för kul hela tiden och får ta en paus och ha tråkigt i en vecka.
Folkhögskoletiden har verkligen varit bra! Träffat så mycket nya roliga vänner, även utanför min klass. Både killar och tjejer. Mest killar, hah, undra varför. Kanske är trött på alla er brudar där ute *blink* ! ;)

Nej men skämt åsido, folkhögskola rocks!

Av Madeleine - 25 februari 2014 22:26

Köpte mig en sån här goding idag på stan! Dom är ju fantastiska!
Luktar gott och hur söta som helst

Dom är dyra så det tog emot att köpa ett, men det fanns bara en kvar så det måste ha varit ett tecken

Av Madeleine - 25 februari 2014 19:51

Har inte tränat något i veckan eftersom att jag har lov och är hemma i Järna. Har inte tillgång till friskis.
Men det går ändå! Vi har ju ett eget litet hemmagym här som dock är mindre roligt. Men kan springa lite och jobba på rumpan.
Har hela dagen imorgon på mig att köra!

Av Madeleine - 25 februari 2014 18:25

Jag och Ida körde på en asiatisk buffé med bla sushi. Väldigt mättande måste jag säga!

Av Madeleine - 25 februari 2014 11:58

Sitter på en jättevarm buss och svettas. Ska till stan och träffa upp Ida där. Ska handla lite från jobbet och sen ska vi luncha tillsammans. Trevligt!

[Bild]

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards