maria-madeleine

Alla inlägg under oktober 2013

Av Madeleine - 4 oktober 2013 19:37

Idag hade vi föreställning/redovisning för några lärare och visade upp det vi jobbat med. Det var skitkul!

Av Madeleine - 3 oktober 2013 21:27

Kollar på nya amerikanska serien Vikings som började visas på kanal fyra ikväll. Bla Gustaf Skarsgård är med i den.
Tyckte programmet var jäkligt bra!!
Kommer fortsätta följa det.
Kanske blir nya True Blood, hehe

Av Madeleine - 3 oktober 2013 21:22

Vi är riktigt duktiga i klassen och stannar kvar på kvällarna nu och repar massor inför vårt lilla uppspel!

Av Madeleine - 2 oktober 2013 22:46

 

Av Madeleine - 2 oktober 2013 22:35

Även fast jag kom hem från skolan halv åtta idag så har jag varit på så himla bra humör hela dagen! Känns jätteskönt faktiskt.

Längtar till helgen. Blir festande men även lite jobb.

Måste hitta något sätt att får det där att gå ihop. Men man kan faktiskt festa med måtta och gå till jobbet dagen efter. Tummen upp för det!  



 

Av Madeleine - 2 oktober 2013 22:25

Nu till kalla hösten/vintern kan håret börja käfta emot lite!

Jag vet inte om det är pga klimatet eller något annat som jag har drabbats av det här, men det är inte kul iaf!

Jag har fått EXTREMT torr hårbotten. Jag flagnar i hårbotten, det kliar extremt mycket ibland och jag kliar så mycket så jag ibland börjar småblöda, vilket inte alls är bra!


Efter många försök på olika schampoon och grejer så provade jag ACO's shampoo och balsam. Jäkla va bra det är!

Har inte kliat något och förhoppningsvis blir hårbotten inte så torr efter ett tag. Love it! Det lukar inte så speciellt mycket men hellre det en sönderkliat huvud.

Så om ni har samma problem eller råkar ut för det så testa detta, så bra!



 

Av Madeleine - 1 oktober 2013 19:59

Bh med nitar som passar under en transparent skjorta!
Eller så kan man använda den till självförsvar, är inte så skönt för den som ska kladda på brösten kan jag säga, haha

Av Madeleine - 1 oktober 2013 19:22


Harpe r& Friends

 

Bik Bok

 

Bik Bok

 

In & Finn

 

Bik Bok

   

Teknikmagasinet

   

Clas Ohlson

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards