maria-madeleine

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Madeleine - 23 augusti 2013 18:37

Seriöst, om ni inte har kollat in på jfr.se så gör det, nuuuuu!

Jag är en trogen kund där och handlar ofta när dom har fri frakt, vilket dom har VÄLDIGT ofta, haha. Man kan ju lika gärna shoppa på nätet om frakten inte kostar något!

Jag tycker nästan det är lite skönare att handla på internet. Man hittar liksom allt direkt då utan att trängas med tjocka tanter vid reahörnan liksom    

Passar inte det man köper är det ju bara att skicka tillbaka..

Idag har jag beställt en beanie (mössa), ett grått matt nagellack och nya iPhone hörlurar!



 


Av Madeleine - 23 augusti 2013 05:04

Har vaknat mitt i natten två nätter i rad nu. Inte kul! Sen i måndags har jag gått och trott att förkylningen (eller vad det är) ska bli bättre. Men icke! Nu är jag trött som satan på det här. Har bara blivit värre. Nu har jag blivit täppt i näsan och fått hosta. Inte nog med att jag har svinont och nedsatt hörsel på örat liksom. Nää idag blir det banne mig att sjukanmäla mig. Jag behöver väl kanske chilla lite med det här istället för att ha instensiva teterlektioner hela veckan.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards