maria-madeleine

Alla inlägg den 25 juni 2013

NY

Av Madeleine - 25 juni 2013 23:02

Finns inget bättre än att kolla på mina fyra favvotjejer från sex and the city som visas varje kväll!

Av Madeleine - 25 juni 2013 19:05

Kostar endast 149 :- på Glamdeals just nu, så känner att det är kul att testa ;)


  


Almeas Xlips naturligt aktiva serum för läpparna kan återställa den naturliga skönheten av släta, mjuka, återfuktade och glansiga läppar. Läppar har ett mycket tunt skyddande skikt och är mycket känsliga för väder och temperaturförändringar. Utan ordentlig vård kan de snabbt bli torra och därmed spricka. Almea Xlips är en avancerad naturlig aktiv formula som ger näring åt dina läppar samtidigt läpparna kan bli fastare, mjukare, fylligare och vackrare.

Efter några veckors regelbunden användning ser dina läppar fylligare ut. Xlips hjälper till att öka kollagen och blodflödet i läpparna men även att minska uppkomsten av fina linjen och rynkor på läpparna. Den kombinerade effekten av dessa två delar kan återskapa den förlorade formen. Xlips bibehåller formen, fyller ut, återfuktar och tillför näring i timmar! Få fina och fylliga läppar utan att betala tusentals kronor för injicering i läpparna.

Av Madeleine - 25 juni 2013 18:01

Idag var jag ute och fiskade med mormor & morfar! Det var jättetrevligt och superfint väder... Därav min bränna i det tidigare inlägget, haha

Av Madeleine - 25 juni 2013 17:19

Brände ena benet idag. Inte så nice!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards