maria-madeleine

Alla inlägg under mars 2013

Av Madeleine - 7 mars 2013 20:21

Äter jordgubbar med kvarg och vaniljsocker!

Kollar även på "Sofia änglar" och gråter som tusan... Så sorgligt

Av Madeleine - 7 mars 2013 19:53

Hade faktiskt önskat att jag shoppade lite mer i London när jag såg att jag inte ens hade nära till övervikt på min resväska på hemvägen. Men är jättenöjd med mina nya saker ändå! London var ju en upplevelse i vilket fall som helst, haha!


Jag fick nog inte bild på allt men köpte mycket accesoarer, fyra par skor (ett par var för små, så dom ska jag sälja eller töja ut som fan), hehe. Sen så blev det lite toppar o sånt!


           


Köpte tre par underbara Victorias Secret trosor, en BH och en body lotion!

Av Madeleine - 6 mars 2013 22:53

Var på teater med klassen idag. Den var häftig. Träffade Sven Wollter som var där och kollade. För er som inte vet vem det är så är det en stor skådespelare.
Fick även med mig lite shopping hem. Jeans, en tröja till min maskeraddräkt och en fin ring.

Av Madeleine - 3 mars 2013 23:17

Vi börjar med lite Londonbilder härifrån.



                                                                                                                    
                                               



Av Madeleine - 2 mars 2013 00:22

Nu är jag hemma och ligger i mina sköna säng!
Längtar redan tillbaka lite... det har varit jättebra den här veckan!!
Inom kort kommer bilder från redan.
God natt

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards