maria-madeleine

Alla inlägg under februari 2013

Av Madeleine - 4 februari 2013 20:23

Var på Bik Bok och kollade lite på deras nya skitsnygga kläder! Dom har så himla mycket fint där nu tycker jag.

Fick såklart med mig hem lite saker. Förvånade?

Det blev ett iPhone-skin och ett par grymma shorts inför sommaren.



   

Av Madeleine - 4 februari 2013 19:49

Har precis tagit en dusch efter träningen. Körde några kilometer på löpbandet och sedan yogamattan och avslutade med stretching i maskinen!
Skööööönt!

Av Madeleine - 4 februari 2013 19:45

Nu ska vi börja sälja biljetter till studentskivan den 28 mars på Stanleys. Hör av er till mig/om inte jag hör av mig till er så kan vi förhandla om hur vi ska byta. Om man vill så kan man sätta in pengar på mitt konto så postar jag biljetten till dig :)
Biljettpris: 100 :-

Av Madeleine - 3 februari 2013 23:15

Ligger och kollar på Pluras kök nu efter en söndag med jobb! Var jättetrött efter jobbet, så däckade lite i soffan.. Så skönt! Sen tog jag en skön dusch.
Mamma har fått en iPad i tidig Födelsedagspresent som jag lekte lite med också!

Bjuder på en bild på när jag och Patricia slängde soppor och sånt på jobbet.

Av Madeleine - 1 februari 2013 23:44

Nu blir det sovdags! Har ju varit jättesjuk så behöver vilas upp nu när jag ska och jobba imorgon!

Önska mig lycka till!
// Slutkörd tjej..

Av Madeleine - 1 februari 2013 10:30

Ligger hemma och kollar på Desperate Housewives nu.. Har legat hemma magsjuk sen i onsdags natt.. typ det hemskaste jag varit med om på länge! Sov nästan ingenting den natten. Det vill man aldrig mer vara med om.


Nu mår jag iaf mycket bättre, så det lär ju bli att gå till jobbet imorgon iaf!

Nu ska jag vila. God natt eller något!




 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards