maria-madeleine

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Madeleine - 14 januari 2013 23:45

Här kommer något liknande!



     

Av Madeleine - 14 januari 2013 23:22

Det stör mig med folk som skriver sorgliga texter på facebook under sina bilder och länkar sina bloggar hela tiden och sedan skriver att dom hatar folk (tjejer) som länkar sina bloggar på facebook hela tiden.


Mina inlägg postas oftast på facebook automatiskt (om jag mobilbloggar). Man behöver inte klicka på länken för det står inte ''klickar du inte på länken inom tre sek så kommer den här kinesungen tugga på ditt ben i natt'',  haha

Och jag kommer nog inte sluta länka min blogg för jag är inne på mitt fjärde bloggår.. bloggveteran.. och har väldigt mycket läsare om dagen, så det är ju kul.

Stör verkligen mina tre blogginlägg om dagen din facebook mer än dina 600 andra vänner? Jag beklagar isf.

''Ta bort vän'' knappen sitter på min logg. So feel free to push it.


Puss

Av Madeleine - 14 januari 2013 21:14

Sitter och kollar på idrottsgalan nu. Har varit hos Sofia och ätit cupcakes och te tidigare ikväll.
Imorgon ska jag till skolan och ha två lektioner, sen blir det att möta Sofia på stan för att åka och träna! Är faktiskt väldigt taggad på att dra igång med träningen nu :) Har ju en egen gratis PT som heter Sofia Thunstam!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards