maria-madeleine

Alla inlägg under september 2012

Av Madeleine - 13 september 2012 23:07

                 

Av Madeleine - 12 september 2012 22:50

Har legat hemma hela dagen sjuk!

Det började med huvudvärk och lite snuvig och slutade med snorkaos... haha äckligt, men sant!
Missar kanske ''Den svenska björnstammen'' på grönan imorgon om inte ett mirakel sker, så det är jag väldigt ledsen över!

Men men vad ska man göra?!?


 

Av Madeleine - 12 september 2012 22:33

Jag blir så arg.

Satt och kollade på Efterlyst på 3an ikväll och reagerade som alla andra väldigt stark på inslaget om Johnny som ramlade ner på tunnelbanespåret, slog i huvudet och tuppade av. Medans han låg där blev han rånad av en man som förföljt den rätt så rejält berusade Johnny. Vilket är så jävla sjukt är att han sedan lämnade honom där på spåret och drog iväg.. helt oberörd såg det dessutom ut som också.

Tio minuter senare kom tåget som hann bromsa in men körde över hans underkropp och ena foten har nu amputerats bort.
Synd att jag inte vet vem gärningsmannen är.. skulle vilja sätta dit honom. Fast bilderna var så tydliga så han är nog fast snart får vi hoppas!




Av Madeleine - 11 september 2012 22:08

Verkligen ALLA har ju typ varit jätteförkylda och febriga nu och jag anar att det är min tur eftersom att jag verkligen känner mig lite förkyld men väldigt febrig nu. Det började i eftermiddags och nu är jag bara helt slö och andas hettsigt med ena näsborren.. haha.

Hoppas jag mår bättre imorgon!

Av Madeleine - 10 september 2012 07:25

Nej inga kaniner, men mys som fan!
Dagens outfit dåra

Av Madeleine - 9 september 2012 19:02

Jag behöver en ny väska inom kort!
Har ni förslag på vart den finns så blir jag glad. Känns som att jag har letat överallt...

Av Madeleine - 9 september 2012 16:51

Köpte en nagelkräm och en handkräm som är hur bra som helst!!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards