maria-madeleine

Alla inlägg under september 2012

Av Madeleine - 20 september 2012 14:14

Dag 2. Två bilder som du tycker är häftiga(som du själv har fotograferat)


Valde mellan de bilderna jag hade på datorn.

Tycker inte att de här var så speciellt coola men dom ger en jättemysig känsla tycker jag.

Öland 2012


   




Av Madeleine - 19 september 2012 21:28

oj! Måste provas förr eller senare!
Spännande


 

Av Madeleine - 19 september 2012 20:40

Ska bege mig ut och lägga lite reklam i grannarnas brevlådor så någon kanske vill köpa New Body mig. Rekommenderar att lägga lappar för att slippa knacka dörr, haha tönt. Men varför inte lägga lappar om man har? Bara att chansa.
Lär dock bli hatad nu när jag "råkade" lägga i folk som har brevlådor där det står "ingen reklam tack" HAHA

Snygg kvälloutfit :

Av Madeleine - 19 september 2012 19:09

Dag 1. En bild på din facebook profilbild som har flest likes.



Dom här två bilderna har jag fått mest på.

Båda har 18 likes.


   

Av Madeleine - 19 september 2012 19:03

Under sexton dagar ska jag och min kära vän Cecilia blogga om dessa saker på våra bloggar.

Vi börjar idag med den första!



Dag 1. En bild på din facebook profilbild som har flest likes.
Dag 2. Två bilder som du tycker är häftiga(som du själv har fotograferat)
Dag 3. Mina närmaste vänner.
Dag 4. En viktig person i ditt liv.
Dag 5. Dagens outfit.
Dag 6. En låt som jag tycker är bra.
Dag 7. Något som jag verkligen stör mig på !
Dag 8. En bild på en tid du saknar.
Dag 9. En gammal och en ny bild på dig.
Dag 10. En bild på din Idol .
Dag 11. Bakrund på mobilen.

Dag 12. Tipsa en bra bok.
Dag 13. Bild på vad jag har ätit under hela dagen.
Dag 14. Största rädslan.
Dag 15. En bild som får dig att le
Dag 16. En bild på personen som vet mest om dig.
Dag 17. Något jag måste göra innan jag dör

Av Madeleine - 19 september 2012 18:59


ja, dom är ännu snyggare på.. ni kan ju bara tänka er!

från H&M  

Av Madeleine - 19 september 2012 17:15

Dricker den godaste chai latten jag smakad som jag hittade på Tidermans. Säg att ni vill ha kardemumma på.. Awsome!

Av Madeleine - 18 september 2012 23:20

haha sjukt tråkigt såhär på natten!
 
 
Favoritfrukost:  Hotellfrukostbuffé, annars brukar jag äta GREAT's goda havregrynsgröt med röda bär, mums!
Favorit vardagsmat:  Pasta carbonara!
Favorithelgmat: Mammas goda plankstek med oxfilé
Favoritsnabbmat: Sushi!
Favoritpålägg: Mildost typ, haha
Favoritdryck: Helt ärligt, vatten.
Favorit köpkaka: ICAs nougatkakor (typ som ballerina) omg så goda!
Favoritfika: Farmors frozen cheescake!
I min godispåse: Gelehallon, haha! och massa annat
Favoritfrukt: Gula bananer, ingen jävla brun skit som folk kallar för fruktsocker!!!
Favoritbär: Hallon och jordgubbar
Favoritsnacks: SVENSKA LANTCHIPS FTW!
Favoritchoklad: Lindor choklad. (röd)
Favoritsylt: Jordgubbssylt.
Favoritläsk: Cola eller fanta lemon
Favorit köpeglass: Nogger
Favorit kulglass: Italiensk gelato (Citron och Jordgubb är bästa)
Favoritbrödsort: Vitt och så onyttigt som möjligt.. haha
 
Lite om mej och mat sådär, för jag älskar det
 
 
 
 
 
 
provocerande bild, jo jag vet

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards