maria-madeleine

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Madeleine - 18 september 2012 23:20

haha sjukt tråkigt såhär på natten!
 
 
Favoritfrukost:  Hotellfrukostbuffé, annars brukar jag äta GREAT's goda havregrynsgröt med röda bär, mums!
Favorit vardagsmat:  Pasta carbonara!
Favorithelgmat: Mammas goda plankstek med oxfilé
Favoritsnabbmat: Sushi!
Favoritpålägg: Mildost typ, haha
Favoritdryck: Helt ärligt, vatten.
Favorit köpkaka: ICAs nougatkakor (typ som ballerina) omg så goda!
Favoritfika: Farmors frozen cheescake!
I min godispåse: Gelehallon, haha! och massa annat
Favoritfrukt: Gula bananer, ingen jävla brun skit som folk kallar för fruktsocker!!!
Favoritbär: Hallon och jordgubbar
Favoritsnacks: SVENSKA LANTCHIPS FTW!
Favoritchoklad: Lindor choklad. (röd)
Favoritsylt: Jordgubbssylt.
Favoritläsk: Cola eller fanta lemon
Favorit köpeglass: Nogger
Favorit kulglass: Italiensk gelato (Citron och Jordgubb är bästa)
Favoritbrödsort: Vitt och så onyttigt som möjligt.. haha
 
Lite om mej och mat sådär, för jag älskar det
 
 
 
 
 
 
provocerande bild, jo jag vet

Av Madeleine - 18 september 2012 23:07

Imorgon blir det en heldag i skolan med endast monologarbete.. ska skriva så jävla mycket jag kan. Usch va det här är så sjukt jobbigt.




 

Av Madeleine - 18 september 2012 21:17

Provade att blanda dessa två lack för att få glittret att se starkare och tätare ut. Blev perfekt med blått lack under blått glitter! Kör på vanligt blått från Gina Tricot och blått glitter från Viva la Diva! Awsome!

Av Madeleine - 18 september 2012 12:44

Nu är ALLA naglar borttagna och tumnaglarna är i jättedåligt skick.. Måste hem och fixa dom!

Av Madeleine - 18 september 2012 12:41

Usch och blä med skolmaten...

Tig med eget

Av Madeleine - 18 september 2012 12:39

Där rök tumnageln också, det gjorde väldigt ont..

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards