maria-madeleine

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Madeleine - 27 juli 2012 19:55

skön mjukiströja, 99:- H&M

 

coolt djungelpower linne, 50:- H&M

 

parteeejlinne, 50:- BikBok

 

Deo,

body lotion,

Jeans 199:- H&M,

BH grej 129:- BikBok  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OCH nu tror ni mongon att jag ska bli sådär jätteblond igen, men chilla ett tag kära vänner... ska bara skaffa ljusare hår. Lite somrigt sådär. Den där färgen är ljus askblond men det kommer ju inte ens bli sådär ljust. Vi får se hur resultatet blir.

Av Madeleine - 27 juli 2012 19:36

Snart blir det bilder på dagens shopping!

Det var ju asmycket REA.



       

Av Madeleine - 27 juli 2012 09:12

Standardfrukost på sommarlovet har blivit äggmacka och multivitaminjuice, så jädrans gott!


Vaknade så konstigt tidigt idag... först vaknade jag, det var jätteljust och jag var inte så trött så jag gick upp för att kolla vad klockan var (har ingen klocka som funkar i mitt rum och ingen mobil nu) då jag såg att mamma och pappa fortfarande va hemma. Så klockan var bara halv sju... *suck*

Jag gick och la mig igen och sen vaknade jag halv nio och gick upp och käkade lite frukost. Det var faktiskt nice att vakna halv nio pigg. Helt tyst i huset eftersom att Marcus sover och bara göra frukost själv... nice!


Idag blir det förhoppningsvis lunch i stan med Sofia... stackarn, jag ringde nyss till henne men fick inge svar.. tror hon sover, haha!






Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards