maria-madeleine

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Madeleine - 12 juli 2012 23:40

åh jag insåg för ett tag sen att i vintras hade jag fan streck som ögonbryn! Herregud va fult, varför såg jag inte det själv o: det såg ut som när man va liten och bara ritade streck som ögonbryn på sina teckningar...


DÅ:


NU:      


 

Av Madeleine - 12 juli 2012 22:24

asså visst att folk säger att hon ser ut som en ödla. Men ärligt.. ingen kan förneka att den här kvinnan är världens bästa kvinnliga countrysångerska. Förebild, förebild, förebild.. gosh! Hallelujah moment, praise the lord.. hahaha skoja bara med det där sista gudliga!


men asså YEEEHA hon är bäst!

I höst blir det att ta girarrlektioner.. mer country åt folket.



   

Av Madeleine - 12 juli 2012 22:15

         prinsessan madeleine

japp japp

haha va?



              

Av Madeleine - 12 juli 2012 22:11

• folk i allmänhet är oftast mer rädda för spindlar än för döden.
• kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män.
• foten och din underarm är lika långa
• högerhänta lever i genomsnitt nio år längre än vänsterhänta.
• noshörningens horn består av sammanpressat hår.
• varje år dör det fler människor som blir sparkade av åsnor än som omkommer i flygolyckor.
• en genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig.
• internet består till 61% av porr.
• det vanligaste ordet världen över är ”okej”. det näst vanligaste ordet är ”coca cola”.


det där visste ni inte... !!

bio

Av Madeleine - 12 juli 2012 14:56

Ska snart dra iväg och äta och sen gå på bio. Har längtat ihjäl mig på sushi, så det blire nog!

Vi ska se ''Hungerspelen''. Jag har ju läst boken och hoppas att filmen är lika bra nu då, även fast folk säger att filmen är sämre. men men det återstår att se!


Har även ett litet hårkaos. Har lärt mig att älska mitt hår för en gång skull, men nu har det blivit så jävla risigt att jag skulle inte förvåna mig om det bodde fåglar där inne. Så har nu en klipptid och det ska bli grymt skönt!



    

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards