maria-madeleine

Alla inlägg den 21 maj 2012

uuh

Av Madeleine - 21 maj 2012 18:17

 

 
Av Madeleine - 21 maj 2012 17:02

Drömjobb.. Modell, skådespelerska eller sångerska? Skådespelare


Kenza eller Blondinbella? Kenza
 
Gossip Girl eller Sex and the City? Sex and the City
 
Starbucks eller Espresso House? Starbucks

Hemmakväll eller utekväll? Både och. Beror helt på.
 
Bada eller sola..? Sola

London eller New York? New york, även om jag inte varit i några av ställena.

Shoppa eller fika? Shoppa.. men helst båda, haha.
 
Sminkad eller Osminkad? Sminkad
 
Pojkvän eller singel..? Pojkvän. Ibland singel, haha.

Rosa eller Blå? Rosa

Havet eller Pool? Båda

Sverige eller USA? USA

Glass eller Tårta? Tårta
 
Sova eller Vaken? Vaken
 
Blogg eller Facebook? Blogg

Ful och rik eller Snygg och fattig? Ful och rik. För då skulle jag operera mig snygg, muahaha

Julafton eller Födelsedag
- Födelsedag..  haha ego? Men Julen är supermysig!

Sova naken eller med pyamas..?
Naken. Men får typ alltid panik ifall det skulle börja typ brinna eller komma inbrottstjyvar så är man naken liksom o ba ; hejhej! haha
 
Shoppa eller Blogga? Förlåt bloggen.. men jag älskar shopping lite mer!
 
Smsa eller prata i telefon..? Beror på vem det är man pratar med. I vanliga fall är jag inte så förtjust i att prata i telefon.
 
 
 
 
 
 
 
.
 
.
Av Madeleine - 21 maj 2012 16:45

Det jag köpte på stan var ett par shorts och ett sommrigt linne. Asskönt!

Var tvungen att ta kort med min mobilkamera eftersom att min systemkamera glömde jag på Öland men den är hos farmor nu så ska hämta den någon gång snart.



  Båda är från H&M

Av Madeleine - 21 maj 2012 16:37

Den här dagen har det ju varit sommarvärme på hög nivå! Synd bara att man inte va särskillt klädd för det varma vädret. Det har nog aldrig varit så skönt att ta en dusch efter en idrottslektion ute i hettan. Vi körde freesbeematch i två lag och det var galet kul. Dock så sprang jag barfota i gräset för att det var så varmt så jag typ bröt min lilltånagel på något konstigt sätt... haha.

Sen träffades jag och Sofia på stan och köpte jordgubbar och satte oss vid Maren.. mys. Efter det blev det en snabb shoppingrunda där jag hittade lite sommarkläder som ni får se i nästa ''shoppinginlägg''.



 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards