maria-madeleine

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Madeleine - 8 maj 2012 20:09

Nu ska jag bege mig in i en varm dusch och fräscha till mig. Sen ska jag bara mysa framför Desperate Housewives med en Kellog's hallonbar och vila inför det 2a Nationella provet i Engelska B.



 

Av Madeleine - 8 maj 2012 19:58

i ettan och tvåan gör man IV-val inför året som kommer och nu har vi ju valt vilka kurser vi vill ha i trean.

Jag hade valt lite roligare grejer till detta sista år:

Natur & friluftsliv A

Idrott B

Musikal

Svenska C

 

men nu kommer vi till problemet... Musikalen har tagits bort, likasom förra året (blir så sjukt ledsen) och Svenskan krockar med Idrotten. Så detta betyder att eftersom att Musikalen som är 100 poäng gått bort så måste jag välja något annat istället för att komma upp i så många poäng som man måste ha!


Och då säger hon som sköter detta att de saker som finns kvar på listan som jag kan välja mellan är:

Arkitektur

Psykologi A (som jag hoppade av i höstas för att det sög)

Internationella relationer


KUNDE DET INTE VA VARIT LITE TRÅKIGARE SAKER ? AOOOOOOOOOW


Så eftersom att jag inte kan rita eller tänker gå Psykologi igen så MÅSTE jag välja ''Internationella relationer''. Jag HATAR politik.  Men jag har inget val och får därför kämpa på och försöka längta till resan som vi kommer göra till Bryssel med den klassen.



 

Av Madeleine - 8 maj 2012 19:52

Asså trodde aldrig jag missat små mycket smådetaljer utan brillor som jag insåg att jag gjort när jag tog på dom för första gången.

Jag såg liksom bilarnas regskyltar hur tydligt som helst och det var så sjukt coolt, haha!




 
Av Madeleine - 8 maj 2012 08:18







- Avokado

Varför är det så många som ogillar avokado? Det är både gott och nyttigt!

Den ska absolut inte vara hård, för då kan jag hålla med om att det inte är gott.. men den ska va mjuk och sen kan man antingen dela den och ha keso i halvorna + lite örtsalt på och äta direkt ur eller så tar man en halvrostad (bara lite knaprig) macka med mosad avokado och örtsalt på!

Mumsfilibabba!

 

 
Av Madeleine - 8 maj 2012 08:11

Äntligen ska jag hämta ut mina glasögon idag efter skolan.

Ska bli ganska skönt att kunna se någonting när jag kollar på TV i mitt rum t.ex, haha.




 

Av Madeleine - 8 maj 2012 08:02


snart bär det av till skolan för en chill dag med teater och körsång.

Tisdagar är dom bästa skoldagarna!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards