maria-madeleine

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Madeleine - 6 maj 2012 23:07

Kvällen spenderades med gamla härliga klasskamrater och vi tog med oss lite filtar och korv så grillade vi och hade det trevligt! Riktigt bra söndagskväll såhär innan man åker tillbaks till skolan igen.


   

Av Madeleine - 6 maj 2012 22:54

Helgen var trevlig men som dom flesta redan vet så är jag fortfarande galet trött i fötterna efter att i lördags när vi skulle på fest gått längst ett stenigt tågspår i 1h 40 min för att komma dit... Det är en sak jag aldrig mer kommer ge mig in på med den jävla tunga packningen jag bar på ena axeln. Jag kommer väl gå snett i framtiden, haha.  Dessutom så var jag såhääääääär nära på att ta klackskor.. och då hade jag bokstavligen DÖTT.

Men vi klarade oss dit och sen hade vi tur och  kirrade skjuts hela vägen hem till Tanya i Uppsala ''centrum'' igen!


   

på Upptåget! 

      matkoma ?    

fixad inför fest!

    

den älskade kinesbilden på Cilla, haha

          

bara att börja traska o tagga fest.. haha

 

jag ser ljuset, nu äre inte långt kvar !

  

1h 30 min senare !

  

Tankar för att få skjuts från festen.. haha

    

PÅ VÄG HEM !                                               


Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards