maria-madeleine

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Madeleine - 3 maj 2012 22:56

Gina Tricot har precis lanserat sina nya assnygga short! Inte nog med att dom är galet snygga så har dom ju ett underbart namn också.. håller ni inte med?



 

Av Madeleine - 3 maj 2012 22:42

Imorgon efter skolan drar jag och Cilla till Uppsala för att träffa och sova hos Tanya och sen festa på lördagen. Kommer hem på söndagen så jag kommer nog inte kunna blogga på hela helgen eftersom att Bloggplatsen är jävligt sega på att fixa deras nya APP. De har typ tagit flera månader nu och de sa två veckor.. haha fail.

Helgen kommer nog iallafall bli hur grym som helst och hoppas att det är lika bra väder som det har varit den senaste veckan! Blir nog gött med en bloggfri helg ändå.. och då får ni massa bilder när jag kommer tillbaka.



    

Av Madeleine - 3 maj 2012 22:37

Idag har det varit en lugn dag. Ida fyllde ju år så Kellie hade bakat jättegoda hallonmuffins.

Sen hade jag ju ifs Italienskaprov också, men shit va bra det gick! Man skulle välja stycken man skulle översätta till svenska och om man valde att göra ALLA tre så kunde man ju få MVG om man klarade det. Så jag satt till sista sekunden på lektionen och gjorde alla delar som jag själv tyckte gick toppenbra... hoppas på ett högt betyg  nu och håll tummarna!


Sen ikväll blev det glass med Sofia! 


     

Av Madeleine - 3 maj 2012 00:00

GRATTIS BÄSTASTE IDA PÅ DIN STORA 18-ÅRS DAG!


P.s Nu kan du ta hand om mig hela sommaren när jag är minderårig!



   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards