maria-madeleine

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Madeleine - 1 maj 2012 23:18

 


jag är så taggad !

Av Madeleine - 1 maj 2012 22:47

Hallå jag köpte den här nya Keso cottage cheese med smak av cashewnötter,ananas,apelsin och papaya som jag typ kan ha till mellanmål i skolan eftersom att man blir så hungrig när man går långa dagar. Är det någon som vet om den är god eller? För den verkar ju spännande, haha.


 

Av Madeleine - 1 maj 2012 22:39

Usch jag vill bara ha helg helg helg igen!

Denna helg kommer bli superbra ellerhur Pillie ? ♥



 


Av Madeleine - 1 maj 2012 22:00

     

 
Av Madeleine - 1 maj 2012 18:28

Although i've taken a shower my hair still smells like smoke and BBQ sauce from yeasterdays ''campfire'', haha.


Imorgon i skolan:

Alla- omg vi ska få grillat till lunch!!!!!

Jag- Nej det är bara mitt hår som luktar..



 

Av Madeleine - 1 maj 2012 17:47

Åh ni anar inte hur skönt det var att vakna upp i sin egna säng imorse och bara ha sovit bort nästan hela dagen!

Gårdagen var kul men usch den där bilresan till Rönninge sen var ju inget annat än hemskt... haha ville bara dö och hamna i Nangijala eller något, haha!

Hade inte heller orkar tvätta bort sminket igår eftersom att vi kom hem så sent så när jag vaknade såg jag ut som en panda i asiktet.. men det fixades snabbt med en varm dusch.. så nu är jag fräsch igen!


Åh ikväll ska jag och Marcus göra vegetariska vårrullar.. nomnom älskar dom!


Juste, imorgon måste jag ha bestämt vilka glasögon jag ska välja och ingen av kompisarna har kollat på dom irl så jag får väl antagligen bara ta några som jag tycker är OKEJ så får vi ser ifall jag blir mobbad eller inte.. haha



  Såhär såg jag ut idag när vi drog och handlade. Lagom trött under ögonen, så det dolde jag med min kändis''flug''brillor.

Av Madeleine - 1 maj 2012 17:37

bildbomb



                                 jävlar va taggade på sista bilden.. haha

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards