maria-madeleine

Alla inlägg under april 2012

Av Madeleine - 15 april 2012 13:06

Nu är jag tillbaka!

Jag tycker det är så kul att blogga så ... varför inte liksom? Jag har tillbringat de senaste dagarna med mina fantastiska tjejkompisar som har förgyllt mina dagar, haha.


Igår var jag på stan med Ida och shoppade lite.. mhm lycka! Det var då jag även köpte röd hårfärg. Det var dags för en förändring nu.

Sen drog jag, Sofia, Nico & Silje till Södertälje och ''partade'' lite, haha. Det var sköjj iallafall :) Blev även en riktigt go korv på grillen innan vi drog hem!


Nu fick ni veta lite av min helg.


Här kommer bilder på shoppingen: (alla kläder är mycket finare i verkligheten)



Asså den där kokosgrejen luktade jättegott men när jag väl skrubbade så höll jag ju på att kvävas.. den luktade JÄTTEMYCKET, en blandning av kokos och massor av flytande vispgrädde typ, haha!


  

partytopp, 199:- VeroModa

  

Bara en vanlig skön skoltröja, 80:- VeroModa

  

tight snygg klänning med öppen rygg, 125:- JC   

(Måste även köpa sån där ''silikonBH'' som man klistrar på boobsen så man inte har den här fula knäppningen runt ryggen)

Av Madeleine - 13 april 2012 17:44


kommer ta en bloggpaus såhär otursdagen till ära, men vi ses snart igen... det kan ni räkna med!

 
Av Madeleine - 12 april 2012 23:36

Imorgon ska jag på bio med min kusin och se den nya galna Sean Banan filmen. Det kan bli intressant! Nej men den är säkert rolig. Riktig Simon & Madde-humor måste jag säga, haha.



 


Av Madeleine - 12 april 2012 22:51

Det är såhär vi spenderar våra kvällar hos Annie!

haha extremt seriöst måste jag säga




 


 

 
Av Madeleine - 12 april 2012 00:36

Träffade Ronja & Rebecka ikväll för en liten nightwalk och då kände vi bara för att sätta oss på ett tåg till Stan lite sådär random, hehe. Sen så drog vi nu hem till mig för att skeda alla tre.. mums! nej men vi ska kolla på jerry springer och sedan bigbrother, haha vilken kväll!  kanske ta en liten **** också... woop?


har ni tips på någon bra film vi kanske kan se sen också??



 

Av Madeleine - 11 april 2012 15:50

 


- idag tänkte jag ''hissa'' GinaTricot's nya nagellackskollektion, jag köpte ett typ guld/bronsfärgat därifrån för att testa och jag tyckte att det var hur bra som helst. jag tror aldrig att jag haft något som hållt på länge. Visst hade jag ett topplack över också, men det brukar ändå inte hålla så bra som detta gjorde, plus att färgen va het!

Jag lär ju köpa massa fler av det här märket   



 
Av Madeleine - 10 april 2012 23:36

Känner att detta är en sån här kväll då man bara kryper ner under sitt varma täcke och bara spenderar hela natten med att kolla på Pretty little liars och bre ut sig över heeeela sängen! Får se vad som händer imorgon under dagen, men på kvällen ska tydligen jag och Ida dra med på pappas karate, fan va rädd  jag kommer va. Världens ovigaste och otränade tjej kommer där och tror sig vara matcho... kan ju bli intressant!


 

Av Madeleine - 10 april 2012 23:18

Liten rolig fotokväll med Ida som fotograf


                            


        



Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards