maria-madeleine

Alla inlägg under april 2012

Av Madeleine - 28 april 2012 16:28

Asså tror att de är dom här som ligger högst på min lista just nu (bild nr 3) .. men MÅSTE ha bestämt mig tills onsdag, så chillar lite!




Innan ni ser dessa bilder så vill jag tillägga att jag VET och DET VAR MENINGEN att jag skulle se ut som en 3 årig fjortis!

nädå, jag är bara mig själv!   wuut ?


              

Av Madeleine - 28 april 2012 15:38

Här är bilder på de fyra olika brillorna jag ska välja mellan.

Alla liknar varandra lite (vill ha vanliga svarta/mörkbruna) men det är ändå skillnad på dom så ni får gärna skriva siffran på dom ni tycker jag borde köpa. Det hjälper nog mig att välja!


P.s vet att den andra bilden ser sjuk ut och att effekten på alla bilder blev konstig, men whatever ni ser ju :)

sen får ni ju bortse från prislapparna också, haha



 

 
Av Madeleine - 28 april 2012 13:34

Japp, min värsta farhåga har slått in!
Jaaaag ska få GLASÖGON! Fast jag har ju fattat det nu på sista tiden då jag ser suddigt på långt håll och har fått ont i huvudet oftare. Det sköna är dock att jag kommer inte få brillor som jag ska ha hela tiden, utan dom här kommer jag endast ha när jag ska se något på tavlan i skolan/föreläsningar och när jag kör bil, så det är tur haha.


Sen är det ju det här med ångest över vilka man ska välja! Så jag har fått låna hem fyra par som jag tycker är bra men inte kan välja mellan och då kommer jag väl lägga upp fyra bilder här på bloggen lite senare som ni får rösta mellan! Fast lär ju lyssna mer på Sofia än er läsare.. haha förlåt! Men förhoppningsvis så är ni överrens!




 

Av Madeleine - 27 april 2012 19:30

Kvällens musik står Melissa Horn för!



Av Madeleine - 27 april 2012 08:47

Nämen kära läsare vet ni vilken dag det är idag? Det är så mycket som FREEEEEDAG! Denna härliga dag som får alla att gå runt med ett leende på läpparna.. haha gay.

Idag slutar alla ettor och tvåor klockan 13.00 eftersom att treorna har mösspåtagning.. nice som tusan att dra hem tidigt. Slipper Italienskan som jag annars hade haft till 16.15 blää för det!


Kvällen kommer spenderas med fina Ida och vi ska väl hitte på ngt skoj, bara chilla och vara så coola som bara vi kan vara, i guess.



btw, fan va fint väder idag!

Av Madeleine - 26 april 2012 22:39

Nu är jag trött på mina ''sträck''.. öh. Har aldrig haft tjocka eller buskiga ögonbryn men av någon dum anledning skulle jag börja noppa dom för några år sen och nu är dom jättetunna :( Jag målar dom varje dag men vill helst att normalt tjockare/fylligare och en bättre form.


Perfekta;


   

Av Madeleine - 26 april 2012 21:34

Har precis plattat till håret lite grann eftersom att jag såg ut som Hagrid igen.. jävla regn och sen är man smart att sätta upp håret i en bulle på huvudet. Såg ju fräscht ut sen.. men det spelar ingen roll för ''Hon har ett sätt som får alla män att tro dom är i himmelen'', haha (den godingen som spelas i högtalarna).

Nu ska jag nog krypa till kojs inför Big Brother och sen blir det att lägga sig ''tidigt'' igen!

Hejsvejs!



    -jag vet att det ser ut som att jag blivit slagen under ögat.. haha

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards