maria-madeleine

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Madeleine - 24 april 2012 23:49

I detta inlägg tänkte jag vika ut min kära bästa singelvän


Sofia


  


Hej killar där ute som är på span efter en skön tjej !

Här kommer lite snabbfakta om Sofia:


Ålder: 17 ½ 

Intressen: Att skratta åt allt som sägs (kan se ut som på bilden), långa kvällspromenader, att baka, att äta skräpmat och att umgås med sina fina vänner.. det vill säga, MIG.

Killsorter som lockar: Helst spontana och modiga surfingkillar med ett glatt humör!

Gymnasieinriktning: Idrott, hälsa & kost.. hmmh kost? hur tänkte hon där?


Saker du bör veta:

  • Hon är allergisk mot jordnötter, så tänk inte ens tanken.
  • Hon gillar inte att bli störd på morgonen.. kan bli ett jävla liv.
  • Det är bara hon som får rapa och äckla sig. Ingen annan!
  • Man måste sitta på ett speciellt sätt i hennes säng, och det skär lite i hennes hjärta om man har sina fötter i den.
  • Hon är en slösare när det gäller pengar och är inte snål.
  • Hon är svag för marabou.
  • Är ägare av en alldeles egen ponny, sådeså.
  • Älskar fest, bäst på fest. (så var ingen toffel ifall du ska haffa den här bruden).
  • Hon får ofta lock för öronen när hon går snabbt.
  • Hon är bra på att övertala och manipulera folk, men jag börjar lära mig att säga ifrån efter sisådär 17 år.. haha

SÅ!
Nu vet ni lite om den här tjejen.

Tveka inte att höra av er till mig om ni känner er intresserade! Släng bara in en kommentar här nedanför med namn och telefon nummer så ska vi se vad vi kan ordna.

hahaha


TACK FÖR MIG!


Av Madeleine - 24 april 2012 22:37

som även jag kan erkänna (utan skryt på ngt sätt) så är jag smal.. men extremt ohälsosam på alla håll och kanter, så jag är ju rejält fet på insidan , men whatever, har inte lust att göra något åt saken nu i alla fall.

Så pappa och Marcus skulle iaf köpa mat och prova nya Burger King i Järna idag så jag tänkte att jag måste ju också det då såklart.. så jag testade en så kallad ''Angus XT'' o jag har aldrig varit förtjust i något annat än Donken men ... Jäklar va go denna va, haha.. över mina förväntningar. Så nu ska jag gå ner typ tio kilo så jag sedan kan ta igen dom i sommar när vi hänger där utanför... haha not.


   

Av Madeleine - 24 april 2012 22:23

Imorgon blir det att dra till Stockholm med klassen för att typ gå på teater eller något.. jag har inte riktigt hängt med på vad som ska göras, menmen. Vi ska iaf vara där tolv.. så det blir en rejäl sovmorgon!

Ska även försöka hinna med lite smygshopping ifall jag kan gräva fram lite pengar! haha, känner att jag vill sno infrån min egna lilla sparkassa inför sommaren... men fan va dumt igentligen. aaaaaaah nöden har sin lag när det gäller shopping.. eller? aaaargh

Jag ska va extra snäll så kanske mamma o pappa bjuder mig på en slant på skolavslutningen, haha. Det börjar kaosa lite med sommarjobb känner jag... Har sökt massor men hela jävla Stockholm håller ju på att söker nu, så det är ju kaos.



Av Madeleine - 24 april 2012 21:58


vad tycks?

jag tycker dom är riktigt fräna, haha

 
Av Madeleine - 24 april 2012 20:58

Sitter i soffan och är en sysselsatt kvinna som äter hallon, är vid datorn, håller på med mobilen, läser veckorevyn & ska nu kolla på DH. haha åååh upptagen kvinna!


 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards