maria-madeleine

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Madeleine - 7 april 2012 16:55

God kväll bloggfans! haha


Detta blir nog mitt sista inlägg för ikväll!

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar, är hur hungrig som helst så det ska bli mums!

Sen blir det att dra iväg till ........ för att sova hos ...................... ! oj va ni blir nyfikna nu... synd för er   


Hoppas ni andra får en bra kväll iallafall, !


HÖRS !


            


Av Madeleine - 7 april 2012 13:35

När jag har bestämt mig för att sluta äta godis så finns det bara en sak som kan stoppa mig.... påsken.


fet & rik.


Av Madeleine - 7 april 2012 10:27

Namn: Maria Madeleine Marino

Ålder: 17 ½

Längd: 1.69

Sko-storlek: 39

Född: Södertälje

Bor: Järna

Gör just nu: Bloggar


Allmänna frågor.


Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, omtänksam & bara allmänt skitskön

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Dåligt självförtroende, försover mig, haha & kanske att jag suger på matte ?


Vad är du rädd för: Krokodiler ...


Vad är du mest nöjd med hos dig själv: hmh, mina läppar och kanske benen.. !?


Det roligaste jobbet du haft/har: Järnaglass AB , haha grymt!

Har du körkort och egen bil:
Inte än

När tar du ditt körkort: I vinter förhoppningsvis


När grät du senast: Kommer inte ihåg

När skrattade du senast: Imorse

Vem åkte du bil med sist: Familjen

Vem åt du mat med sist: Frukost nu, med familjen

Vem sov du hos sist: öh kommer fan inte ihåg.. miranda kanske?

Vem sov hos dig sist: Tror det va massa tjejer när vi hade fest här.

Vad var du rädd för när du var liten: Krokodiler, haha

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Delfinskötare

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: bara någon gång kanske

Värsta smärtan du råkat ut för: vet inte

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: alla härliga vänner !!


Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: mycket!

Har du någonsin sportat: Ja.. fotboll och innebandy!

Någon du ser upp till: Många

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, sminkväska, nycklar


Har du varit utomlands någon gång: Ja, 13 olika länder och flera gånger i samma.


Vilken plats var finast: Kommer alltid älska Italien !

Största stad/städer du varit i: ingenaning.. haha


Lite mer personliga frågor.


Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, aldrig!

Rökt: kjhefkjwehiksdfh, oj jag slank på tangentbordet

Snusat: Aldrig

Druckit: Ja..

Har du piercing eller tatuering: navelpiercing

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, rolig, omtänksam, stilfull (haha), sen har jag har alltid varit svag för : Brunetter, muskler (haha why not?), gittarister eller bara musikintresserade överhuvudtaget :)

Finaste komplimang du fått: Jag vet inte riktigt, man blir väl glad när någon säger att man är snygg, söt eller vad som helst som är positivt :)


    

Av Madeleine - 7 april 2012 10:10

GLAD PÅSK !





 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards