maria-madeleine

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Madeleine - 6 april 2012 23:32

Först påskmiddag hos farmor & sen mys med Ida!



                

 
Av Madeleine - 6 april 2012 12:23

Hej alla tjejer där ute! Ni har säkert varit med om den här problematiska saken jag ska berätta om nu.

Man kommer ut ur duschen med nyrakade ben och ska såklart smörja in dom med hudkräm.. ah det är ju inget med det... men SEN när du ska ta på dig de där supersnygga, tighta jeansen som får din rumpa att se perfekt ut så kommer vi till problemet. DET ÄR OMÖJLIGT ATT FÅ PÅ SIG BYXORNA MED HUDKRÄM PÅ BENEN! OMÖJLIGT! Så flickor, ha inte bråttom när ni har duschat för det är inte värt det. Anledningen till att jag skriver det här är för att jag precis har kämpat mot detta problem, haha.


    

oj nu visar jag mina lår på internet... räknas detta som porr ?

Ni kan ju även lägga märke till att det ser ut som att mina fötter fyller 80 år .. (spänn inte fötterna när ni ska modella med dom)

Av Madeleine - 6 april 2012 10:57

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan fixa mig för att åka till farmor och träffa allihopa för en släktmiddag. Hoppas även att vi kan ta en tur förbi stan eller något... för måste köpa nya leggings eller laga mina på något sätt.


Ikväll vet jag inte vad som händer, har inga planer! Men vi får se vad kvällen har att erbjuda. Kommer säkert dra ut några vänner ;)



Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards