maria-madeleine

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Madeleine - 5 april 2012 19:50

Första kvällen i frihet, haha låter som att jag har varit instängd.. men typ, i skolan!

Ska kanske gå ut (alltså inte på krogen för jag är ju fortfarande en plutt) men är ju tillräckligt stor för att få gå ut på promenad och snacka skit med Ida, ellerhur? Får se om det blir så ikväll, men hoppas! Annars får jag väl spendera min kväll framför Big Brother, as always!  haha


Imorgon hoppas jag på en riktigt grym fest. Hör av er ifall ni vet något... någon? eller? kanske inte?!

hahaha, JAJA hoppas ni bloggläsare får en grym kväll iaf!


HEJSVEJS !


 

 
Av Madeleine - 5 april 2012 12:44

Sitter på samhällslektion och jobbar hårt som tusan med Idis på vårat FRA-arbete. Så sjukt trist..

Nu är det bara typ två timmar kvar till LOOOOOOOOOOOOVET! Ska bli så jäkla skönt ska ni veta!

Ska kanske ta en nightwalk med Ida ikväll, det har blivit en ''grej'' för mig liksom, haha. Älska promenader i mörkret.. nomnom  fan va bögig jag lät då ... men men

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards