maria-madeleine

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Madeleine - 21 mars 2012 22:44

Frågor.


Nämn något som gjorde dig glad igår: Hade sovmorgon

Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt på bussen

Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade på BB

Det sista du sa högt? Pusshej

Det senaste någon sa till dig: Aja hej då

Vad har du druckit idag? Vatten

Vad var det senaste du åt? Salami

Vad var det senaste du köpte? Glass & vatten

.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun

Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt väder.. haha

Godaste glassmaken? Italiensk Citronglass

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njää, tror nog man måste lära känna varandra

Sover du tungt? Ja när jag väl lyckats somna

Drömmer du mardrömmar? Inte ofta alls

Trivs du med ditt jobb? Trivs med att vara arbetslös.. haha

Favoritklädsel? Jeans, kort t-shirt

Favoritlåt just nu? måååånga

Vad ser du om du tittar till höger? En vägg

Vad gör dig glad just nu? gulliga sms :)

Vad ska du göra härnäst? Borsta tänderna och fixa mig för sängen

Höger el vänsterhänt? Höger

Humör just nu? Glad, men också uttråkad

Favoritgodis? Såna där godisjordgubbar med socker på

Kläder just nu? Tröja och trosor

Sommarplaner? Jobba och leva livet varje dag!!

Hur många kuddar sover du med? 2 st

Morgon eller nattmänniska? Nattens drottning!

Vad är viktigast för dig? Min familj & vänner

Är du kittlig? Ja usch!

Snarkar du? Nej

Stjärntecken? Skorpion

Äckligaste insekten? Mördarsniglar, blodiglar och allt snigelaktigt .. UÄÄK

Stökigt el välstädat? Välstädat (men lyckas aldrig)

Vad längtar du mest efter just nu? söööndag ♥ 

Av Madeleine - 21 mars 2012 19:42

 ser ut som en liten bebis ...  

Av Madeleine - 21 mars 2012 19:11

Herregud vilket nice väder det har varit idag, ellerhur? Sol och vindstilla, kan inte bli mycket bättre just nu! Jag har skickat in mina arbeten och har inget speciellt att göra i skolan... just nu, men det kommer väl en läxbomb snart!


Idag efter skolan så drog jag och Nicole på en liten shoppingrunda där jag köpte puder och sen drog vi såklart till Donken (McDullah) för att köpa lite glass... mums det får man unna sig i detta väder!

Älskar att sitta på Donken med Nicole efter skolan i någon timme och bara prata en massa roligt och andra skitsaker, haha! Btw hon hittade ett ragg också... eller hon satt snarare och glodde på honom ett antal gånger under våran konversation, haha!  söte!


  HAHAH alltså snacka om att jag bjuder på denna fula bild på mig.. menmen man får väl leva med hur man ser ut.. haha  



Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards