maria-madeleine

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Madeleine - 8 mars 2012 22:51

Har haft en rätt så lugn dag förutom att jag och Ida har suttit hela kvällen och skrivit på något jäkla engelskaprejekt om Alexander Skarsgård som ska in imorrn. Deadline är imorrn 23.59 men kommer inte hinna jobba imorrn eftersom att då äre ppppartej. Har även Italienskaprov imorgon.. öh fml asså jag ooooorkar inte att vi har så jävla mycket. Tror ni att jag valde teater för att jag ville plugga MASSA teori samtidigt som jag försöker prestera på scen eller ?????

Tankarna far runt i mitt huvud som en jävla nudelsoppa och jag kan ju aldrig slappna av... Tänkte ta ett bubbelbad ikväll men sen när jag fyllt halva så märker jag att vattnet är iskallt pga någon konstig anledning... alltså någon där uppe vill mig något ont, haha !


nej nu ska jag sluta låta som en bitterfitta,

huahaha




 
Av Madeleine - 8 mars 2012 18:09

   - äkta kärlek !

kom till mammi !




     

  
Av Madeleine - 8 mars 2012 18:00

ALLTSÅ jag har alltid velat se ett norrsken irl!

Kommer ihåg när jag var liten och kollade på en tecknad film med en björn som bodde på något isställe med sina polare och då såg dom ett jättecoolt norrsken.. jag ville vara där då!!!!


Inatt kan vi alla få uppleva det, i promise!

Håll utkik på himlen inatt bitches !


 

 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards