maria-madeleine

Alla inlägg under januari 2012

Av Madeleine - 4 januari 2012 22:16

Kvällens höjdpunkt :



 

Av Madeleine - 4 januari 2012 18:23

Jag har inte orkar blogga så mycket idag... eller jag har helt enkelt inte ens tänkt på det, men får ta igen det ikväll, eller vad tycker ni?

Nu ska jag dra upp till Ica och träffa lite härliga polare som sen ska hem till Sofia och göra en fet glassbomb, haha! Så sjuuuukt gottigott!


Se ya !

Av Madeleine - 3 januari 2012 23:11

Förlåt för dålig uppdatering på sista tiden, men jag har väl inte orkat helt enkelt, hehe.

Imorgon ska jag träffa några kompisar på kvällen men på dagen får jag se vad jag hittar på. Jag ägde ut min brorsa på Fifa idag, så han kan ju kanske få revanch imorgon.

Jag föreslog att vi skulle köpa massa tjocka ingredienser o göra typ ''glassbomb'' eller något, men vi får väl se hur det blir med den onyttiga idén, hahaha! Låter ju sjukt gott iaf!



Av Madeleine - 2 januari 2012 16:12

Var i Skärholmen med mamma idag och shoppade lite + tog en lunch, treeeevligt!

Fick en tröja av mamma o ett par nya skor som verkligen behövdes;



   

Av Madeleine - 1 januari 2012 23:59

Slutet och början på det nya året blev superbra tycker jag!

Jag tog tyvärr inte med kameran till Timmy där vi var vid tolvslaget,

men tog lite bilder från middagen hos Miranda;




tjejerna hade gjort supergoda välkomstdrinkar/bål :)

  

fina Emelie !

  

Tove & Miranda passade på att gosa lite innan maten ;)

  

Glada Sofia, Emelie & Tove hugger in på maten!

    

mums med efterrätt!!

    

Marion & Miranda öste löss med Mirandas nya  Just Dance 3

    

Jenny var väldigt glad ! haha

sööt   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards