maria-madeleine

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Madeleine - 15 januari 2012 20:54

Man kan säga att jag hade ett litet barnfilmsmaraton idag, så jag tänkte skriva lite vad jag tyckte!



 

- The Smurfs (Smurfarna), - Den var så gullig och bra tycker jag. Kanske inte bästa tecknade/animerade filmen jag sett, men helt klart VG ! haha


- Despicable me (Dumma mig), - Sjuk rulle.. haha nej men detta var min humor och precis som alla andra tycker så är ju Agnes helt underbar.. man vill ju bara skaka om henne o skrika - IT'S SO FLUFFY!


   



 


Monster house, - Tyvärr så måste jag dissa denna film som till en början verkade rätt så kul men som sen spårade ur totalt och jag blev bara irriterad, haha.

Den var liksom lite småobehaglig i början och man undrade liksom om det var en så bra ''barnfilm'', men sen lite senare i filmen så vill man bara skratta åt hur dålig den är... (dock så gillade min bror den). Men det är en smaksak.


 


Av Madeleine - 15 januari 2012 20:49

-Hey pineapple!

- what?

- KNIFE !


     

Av Madeleine - 15 januari 2012 11:59

Gårdagen hos mormor & morfar var trevlig och vi åt mycket god mat och snacks.

Sen när jag kom hem så drog jag & Sofia ut och vandrade lite i kylan och sen kollade vi lite på ''När lammen tystnar'', men orkade inte se hela..


Ikväll ska vi enligt mina planer dra på bio & se Sherlock Holmes.. får se vad Sofia tycker om det, men jag har ju trotts allt biobiljetter som måste användas nu.


Nu väntar en varm dusch!


 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards