maria-madeleine

Alla inlägg under december 2011

Av Madeleine - 22 december 2011 13:27

Jag har precis gjort ''Leilas smörkola'' som är supergo. Jag ska ta med kolan på julafton. Har gjort lite annat godis igår också, och imorgon ska jag göra juliga cupcakes :)


Bilderna är tagna med min mobilkamera.. haha


   

Av Madeleine - 22 december 2011 01:06

GRATTIS SOFIA PÅ DIN 17-ÅRS DAG!



   

Av Madeleine - 20 december 2011 22:41

Var på stan idag och hittade lite niceiga saker som man skulle ha haft på önskelistan, hehe



skitsöt/snygg ring på Åhléns !

17 mm i storlek

    

snygga vanliga jeans från Bik Bok... dom ser pösiga o konstiga ut på bilden men dom är tighta och snygga i vanliga fall, hehe.

Strl 29

Av Madeleine - 20 december 2011 21:43

Lite bilder från efter julavslutningen i aulan när alla teaterelever samlades:



     

fiiiiika!

  

Söta Ida & Savannah

      

vi överraskade även Alex som fyller 18 år. Grattis!

     

Sen kom jultomten !!

    

jag fick chocolate !

  

gangsters ?

    

Kevin fick en slev! Time to make som food

  

Odd fick en lök, haha!

  

Nicole fick någon annat konstigt, haha!

  

hur fan håller jag huvuvdet? hahahha


SEN BLEV DET JULBAK HOS IDA !  


det var tydligen inte bara jag som ville ha juice..

        

titta va snälla mina vänner var o gav till mig... *suck*

hahaha! (måste dock erkänna att jag gjorde ''peppark*kan''.

      

Sen ville jag ha min kamera !!!!  

Av Madeleine - 19 december 2011 15:43

Idag hade vi lite julkänsla i skolan eftersom att det är sista vanliga skoldagen och imorgon ska vi bara ha julavslutning, jippppppie !




  tomten kom och delade ut polkagrisar !


  

jag fick av kära Annie & Nicole... pöss !

  

Kellie hade gjort olika skitfina o goda cupcakes som hon bjöd på.

awsome !

 

Ser ni våran STORA gran som vi dansade runt på idrotten?

Av Madeleine - 18 december 2011 22:47

 

Av Madeleine - 18 december 2011 22:11

Firade en tidig jul hos farfar eftersom att vi inte kommer att träffa honom under julhelgen. Vi bjöds på Italiensk trerätters, mums ! Fick också julklappar som vi dock inte får öppna före självaste julafton.


Här kommer lite bilder från idag;


    

julkrubban som alltid ska dekoreras.

 

 

Förrätt som jag tyvärr inte kommer ihåg va det var, men det var gott!

huvudrätt... PASTA

    

till efterrätt blev det den berömda ''Tiramisu''

jag & mammsen

  

äntligen ordentlig snö !

Av Madeleine - 17 december 2011 18:21

Jasså, då var det lördag och helg... superskönt!

På tisdag börjar mitt jullov så det ska bli awsome,  så nu längtar jag!


Ikväll ska jag, Annie & Elin till Sofia för lite ...(jag vet inte vad) hon får väl ha hittat på något när vi kommer, haha!


se ya!


     

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards