maria-madeleine

Alla inlägg under december 2011

Av Madeleine - 24 december 2011 12:14


  



Just nu håller jag på att fixa mig inför att åka till farmor & fira jul !


Helt osminkad brud...

 

Av Madeleine - 23 december 2011 21:19

Vad är en uppesittarkväll utan en bingolott i handen?

haha jag gör väl som alla andra o spelar bingo ikväll då, med hopp om en vinst!





btw, ni får se mina cupcakes imorrn !


    



Av Madeleine - 23 december 2011 17:33

Håller på att göra pepparkaks muffins just nu som jag sen ska styla till lite juligt med frosting ;) Det är första gången jag gör dom muffinsarna, så vi får se hur det går.

juste, jag brände mig nyss på våran dumma ugn som hatar mig... så nu har jag ett långt ''ärrliknande'' märke på pekfingret -.- vilken julklapp!


Ni får iaf se bild när dom är klara! 

Wish me good luck !

Av Madeleine - 23 december 2011 00:09

Idag är det ingen vanligt dag, för idag är det Mirandas födelsedag


hurra, hurra, hurra !


 


 

bara för att jag älskar den här bilden !

haha ♥

Av Madeleine - 22 december 2011 23:21

Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan

Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ge -
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst
 
 
(för er som inte hänger med så är det med tjock text det som jag föredrar, haha)
Av Madeleine - 22 december 2011 22:42

Nu ska jag lägga mig i sängen och kanske kolla på en film. Ska iallafall försöka få lite skönhetssömn för det är ju den traditionella ''uppesittarkvällen'' imorgon, haha !

Nej men vi får väl se hur det går med att gå och lägga sig nu...


 

Av Madeleine - 22 december 2011 21:24

Här får ni se våran tvättäkta plastgran!

+ massa julklappar


   

Av Madeleine - 22 december 2011 15:27

  


- Beroccas brustabletter... finns det något som är så brutalt äckligt som det? Alltså apelsinsmaken .. NEJ NEJ NEJ!

Synd bara att det är bra mot hud, hår o naglar mm. Så jag får väl ta mig en tablett ändå. haha



 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards