maria-madeleine

Alla inlägg under december 2011

Av Madeleine - 27 december 2011 21:40

Jag hittade tyvärr inte mycket kläder alls på mellandagsrean i Stockholm idag.

Det var liksom nästan dom fulaste kläderna som det var REA på.. men jag köpte en billig tröja och lite andra saker som jag fick unna mig, haha.


(sen köpte jag present till Miranda.. men det är en hemlis tills på lördag, hihi)



skön tröja från Gina Tricot 59:-

  

Gina Tricot 199:-

  

  

plånbok 80:-

eyeliner (vet ej priset) 

Av Madeleine - 27 december 2011 21:33

Här är lite bilder från när vi firade lite egen jul hos mormor o morfar:


           

julklappar:

- 500 :- Gina Tricot

- gulligt godis o cupcake dekoration.

- Vanilla parfym

      

mormor o mamma

  

morfar o marcus

  

mormor gillar botoxläppar... SÅÅÅÅ MYCKET!

haha  

Av Madeleine - 27 december 2011 00:49

Är just nu hos Sofia och tänkte övernatta här under stormen som sveper in över oss, *caaatching*

Imorgon ska vi till Stockholm och shoppa gärnet på mellandagsrean och det är ju aldrig fel.


orkar ej blogga mer, skriver imorrn kväll !!!!

Av Madeleine - 26 december 2011 00:10

Nu har jag lagt mig i sängen o ska väl försöka sova lite.. lägger upp bilderna imorgon!

Av Madeleine - 25 december 2011 15:24

Snart ska vi dra oss till mormor och morfar för att fira lite jul med dom också!

Jag vaknade klockan 14.00 och har inte ätit något sen igår, men man proppade ju ändå i sig massa saker igår.. så det kanske är lika bra, haha.



langar en bild på dagens viktuppgång sålänge;


 

Av Madeleine - 24 december 2011 23:27

vad jag fick i julklapp;

  • 1000 :-
  • två stycken fotoalbum
  • UGGs
  • två stycken prenumerationer på valfri tidning
  • En bok
  • Små mössor till mina nycklar, haha
  • Örhängen
  • Halsband
  • Ett till halsband från Stilbruden som jag önskat mig länge
  • Minne till datorn
  • Aloe Vera bodylotion
  • Löparbyxor/leggings (eller vad det heter)
  • Olika sminkprodukter
  • En liten ficklampa ... hahaha!

(jag tror inte att jag glömde något)


TACK FÖR ALLT !


   


Av Madeleine - 24 december 2011 23:18

Tack allihopa för en trevlig jul & tack så mycket för alla fina julklappar!

imorgon ska vi till mormor o morfar för att fira jul!



            

  

När tomten var på ingång så såg min kusin ut såhär och kämpade för att få mig till fönstret!

  

men där stod redan alla och trängdes, hahaha

      

min ''lilla'' presenthög !

  

fin familia

  

Simon blev väldigt glad över något som var till hans Wii !

      


TAGGA INFÖR JULEN 2012.. haha

Av Madeleine - 24 december 2011 13:53

Dagens outfit


easy as that



 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards