maria-madeleine

Alla inlägg under november 2011

Av Madeleine - 11 november 2011 21:35

 

Av Madeleine - 11 november 2011 20:53

förtjänar att vinna !


 

Av Madeleine - 10 november 2011 20:10

Älska robinsonspelet på tv4.se/robinson, haha!


Jag kommer ihåg när Jag, Jenny & Oskar var hemma hos Miranda och nördade det här spelet, haha



 

Av Madeleine - 10 november 2011 19:00

Idag har jag inte orkat blogga för att det har varit en så sjukt seg dag!

Jag orkar ju faktiskt inte med någonting knappt nu för tiden. Alltså jag orkar ju träffa kompisar och så men man är så himla trött och seg i kroppen. Jag vet inte varför .. kanske för att det snart är vinter och bara blir kallare och kallare ..


Saker min seghet kan bero på :

  • Det är kallt både ute & inne.
  • Vi har ENDAST 2 timmar med teater i skolan nu.
  • Otroligt tråkiga, jobbiga, sega, lidande skoldagar pga av massa skit (detta har inte med ämnena att göra).
  • Jag går & är hungrig hela jävla skoldagarna. Jag är inte hungrig hemma.. BARA i skolan !!!???

DET SKA BLI SÅ SKÖNT MED HELG & lite födelsedagsfirande!

men jag har ju läxa i Italienska också ... f**k !




   Ska bli skönt att åka till bästa Miranda på lördag !

Av Madeleine - 8 november 2011 23:42

Hittade sjuka frågor som jag kände att jag var tvungen att svara på :



HUR Svarar du i telefonen: Hallå eller Hej det är Madeleine.
Tycker du om gul-bil leken : När det passar mig
Mycket pengar har du i plånboken? : 200 kr (fattig? ja)
Mycket är klockan: 23.51
Många kontakter har du på msn: Vetinte, är aldrig inne?
Spenderar du en regnig dag bäst: Bloggar ;)



VEM :
Ringde dig senast? Pappsen

Vill du kasta en sten i huvudet?: Mig själv kanske ;)
Saknar du mest just nu? min kära vän Sushi
Ska du träffa imorgon? Klassen
Sov du med senast? Sofia

JA OCH NEJ FRÅGOR
Cyklat utan händerna:
Ja
Gråtit en hel natt: Nej
Druckit så du spytt: .... vadå saft ?

Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: ja, men barapå skoj

Gjort en bakåtkullerbytta: Räknas det om man kan i vatten? haha

Köpt lösgodis för över 50 kr: skulle ALDRIG komma på tanken!!
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej?

God natt!



 


 
Av Madeleine - 8 november 2011 22:50

Håller på att fixa mina naglar så dom ser lite roligare ut!

Jag har sovmorgon imorgon så tänkte att jag kan tillåta mig själv att vara uppe lite längre och fixa naglarna ikväll, haha.


Imorgon ska vi till Stockholm på studiebesök på Stadsteatern och sen på kvällen ska vi på föreställning på lilla Dramaten. Det ska bli sköööj! Så det blir helt enkelt en heldag + kväll i Stockholm med kompisarna!



Av Madeleine - 6 november 2011 19:52

 

Av Madeleine - 6 november 2011 19:40

nu äger jag dessa..

Tack farfar ! ♥


 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards