maria-madeleine

Alla inlägg under november 2011

Av Madeleine - 24 november 2011 18:01

Bakar idag igen, haha!

Den här gången blev det iaf något lite mindre....


KOLASNITTAR !

 

 

     



Av Madeleine - 23 november 2011 22:06

 MITT MENTALA ÅLDERS-test!

[x] Du vet hur man kokar kaffe
[x] Du använder dig av en kalender
[ ] Du äger mer än ett kreditkort
[ ] Du vet hur man byter olja i bilen
[ ] Du tvättar dina egna kläder
[ ] Du röstar
[x] Du kan laga mat själv
[ ] Du tycker att politik är intressant
TOTALT: 3

[ ] Du har alltid en penna på dig
[x] Du har fått kvarsittning
[ ] Du har glömt din egen födelsedag minst en gång
[ ] Du gillar att gå ut och gå själv
[x] Du har tittat på pratshower
[ ] Du dricker kaffe minst en gång i veckan
TOTALT: 1

[x] Du vet hur man diskar
[x] Du kan räkna till 10 på något annat språk
[/] När du säger att du ska göra något så gör du det
[ ] Du kan klippa gräset
[x] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig
[ ] Du kommer ihåg att vattna blommorna
[ ] Du pluggar när du måste
[ ] Du slöar inte i skolan/på jobbet
TOTALT: 3 ½

[x] Du kan stava till "erfarenhet" utan att kolla upp det
[ ] Människorna på Starbucks vet vem du är
[ ] Din favoritmat är hämtmat
[ ] Det första du gör på morgonen är att få i dig coffein
[ ] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver.
[ ] Du förstår politiska skämt första gången de sägs
[x] Du kan skriva snabbt
TOTALT: 2

[x] Du har förstått att vädret ändras för varje timme
[ ] Dina enda vänner är från din arbetsplats
[ ] Du har varit på ett tupperwear party
[ ] Du har förstått att ingen tar dig seriöst så länge du inte är över 25 och har ett fast jobb
[ ] Du har fler räkningar än du kan betala
[ ] De flesta av dina vänner är äldre än du
[ ] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten
[x] Du använder internet varje dag
[x] Din garderob har inte rensats på ett tag
[ ] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den
TOTALT: 3

Min mentala ålder : 12 ½ ..

 
hahaha !
 
 
 
  
Av Madeleine - 23 november 2011 18:28

Ojoj, ställde mig nyss och bakade nougatrutor som min bror ska sälja med klassen... jag är så hjälpsam ibland! Man måste ju offra sig och ta på sig det ansvaret  om man är bäst... som jag!

Men han kan ju räkna med att jag ska sno åt mig några för att gluffsa i mig!


  

(bilder är tagen från google, men dom ser ut såhär)


Av Madeleine - 21 november 2011 22:51

  jag fick blommor.. jippie !

  ett extra tack till Jim, Emil, Alex, Calle & Denice som hjälp till otroligt mycket!

 

kramas lite med mormor, haha.

(vilken fin liten mustach jag har... not) haha

Av Madeleine - 21 november 2011 21:14

Kom nyss hem efter att ha spelat upp våran föreställning ''De tre musketöserna''. Vi var nog alla lite osäkra men shit va det gick bra och det många skratt under hela föreställningen!

Jag vill bara köra igen, igen & igen.. haha!


jag ska se ifall jag kan få tag på några bilder från föreställningen som jag kan ladda upp sen!



   

Av Madeleine - 20 november 2011 09:29

Idag är det söndag och sista dagen innan skolan börjar igen. Då kan man tro att jag ska ligga och slöa idag,  men icke ... jag ska nämligen bege mig till Södertälje om en timme och börja repa inför morgondagens premiär från 11.00-19.00 haha kul? njeee... men det behövs verkligen  Sen klockan 19.00 så ska jag till Heron City med Belinda, Sofia och Ronja för att bowla... askul !! Synd för dom bara att jag är BÄST på det.. haha!



Av Madeleine - 19 november 2011 00:44

Massa fint :




Från Miranda:

ear cuff, fjäderörhängen & lantchips, haha!

   

Från Ida & Nicole:

Örhängen, långthalsband

och så fick jag en epilator av Nicole !!

   

Från Sofia:

Cupcakeformar av gummi, receptbok & ett läppstiftssudd

 

Av Elin & Annie:

lite finare GOOOOOOOOODIS ! :D

 

Av Madeleine - 18 november 2011 23:35

Tack för en trevlig kväll!

Tyvärr så fuckade mitt playstation ur, så det gick inte att sjunga sing star som vi taggat till, haha!

men vi hade det trevligt iallafall :)


TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER ! ♥


(bilder kommer imorgon)


Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards