maria-madeleine

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Madeleine - 15 september 2011 22:44

nu ska jag lägga mig & sova för imorgon blir det en lååååång dag med bla teaterhistoria imorgon :(


Det bäääästa med morgondagen är att :

  1. Det är fredag!!!
  2. Fick pengar av pappa till att köpa de snygga skorna som jag hittat!
  3. Ska käka med Sofia & de coola killarna! haha

Hoppas att ni får en bra natt & sover gött , puss&kram!


ps. älskar att ni läser min blogg   



en gammal bild som bla sitter på mi nya header.     




Av Madeleine - 15 september 2011 20:26

VEM

Vem är i rummet med dig? mamma, pappa & lillebror
Vem fick du senaste sms av? sofia
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa tror jag..
Vems hus var du senast i? Mitt egna
Vem önskar du var med dig nu? ingen. LÄMNA MIG IFRED.. haha
Vem är din favoritsläkting? kan inte välja. ALLA är lika underbara!

 

VAR

Var är din mobiltelefon? I mitt rum
Var handlar du mest? H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? haha, har bara en STOR pappatröja som jag sover i.
Var åkte du senast bil? Hem


VAD

Vad åt du senast? Makaroner med ketchup
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? rosa
Vad är den närmaste saken som är blå? En tidning
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Rosa & svart

Vilken film såg du senast? Silent Hill

Vad hör du just nu? TVn


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen? jaa
Tyckt att din kusin är het? Alltså nej, HAHA! han är typ 9 år... 
Kört över hastighetengränsen? jadåå

Målat om ditt rum? yäääs
Dansat framför en spegel? Jämt.
Fått hicka? ja, ofta
Dumpat någon? jaaaa. long time ago, haha
Stulit pengar från en kompis? nää, tror ej det
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? nää

Smugit ur ditt hus? jaaa
Haft känslor för någon som inte känt desamma? jaa.
Hånglat med en främling? ja.. tyvärr !  haha
Älskar eller saknar någon nu? jadå , mina sma kycklingungar



vilka bekännelser!  haha


 

Av Madeleine - 15 september 2011 18:48

nemen hejsan rödluvan.. är du ute & surfar ?!




     

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards