maria-madeleine

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

ÅH LYCKA

Av Madeleine - 17 mars 2011 22:25

NU BLEV JAG GLAD!!!

Tjenare sverige! Det här är en Bloggrape utav SOoooooooooooofia för lilla korven har glömt att logga ut från sin blogg på min data! så nu ska jag härja!!!! haha nejnej, vi måste ju hålla maddelutten standard!    HAHAHHAH


sååå, vad tycker ni jag ska göra? ändra om helt? njee

lite tunga bilder på madde? JA hahha

lite topphemlig fakta? Viiiissst de kan jag fixa


Så lite hemligheter-

* Jag är Maddeluttens enda vän,  men hon är min enda också, vi lever i en isolerad värld OMGIVNA AV IDIOTER

 

* Hon sjunger mycket bättre en hon tar äran för!! helt sick

 

* Det roligaste som finns är att se när hon skrattar så mycket att hon måste le med sina tänder, då ser hon ut som en liten hamster med små söta pluuuttitänder hihiihi, men oftast skrattar hon med stängd mun som en liten ailen

 

* om man vill göra henne glad ska man kalla henne blommi

 

* Oftast när man pratar med henne lyssnar hon inte, det är något alla borde veta, hon går och tänker på annat, men jag gillar att prata med väggar ibland !!!!!!!

 

* SISTA, Maddelutten är världeeeeeeeeeeeeens bästa tjej! bästabästabästa det kanske inte alla vet men nu gör ni de, BÄST PÅ FEST   

 

lite fina bilder jag hittade på min dator :

   in action!

Den här bilden under är så jävla rätt, madde från topp till tå HAHAHH

  

  

   TUSSE  

   sovarN

 Bild från Värmland  

TVÅ BILDET IFRÅN NÄR VI VA I ITALINEN, K Ä R L E K

 

   


Har massa bilder men hinner inte mera, skola i morgon så nu ska jag överlåta bloggen till dens rätta ägare, peace out alla SOV GOTT OCH DRÖM OM KEBAB nomnomnom


Avslutande bild på mig o madde o min häst alle,  så mycket kärlek att det gör ont <33333

  

----------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
Ingen bild

Rebecka

18 mars 2011 05:35

HAHAHAHAHA orkar inte sista

 
Simeon

Simeon

18 mars 2011 08:10

Hi hi hi hi hi....!

http://simeonseaborn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

elin

18 mars 2011 16:45

HAHAHAHAAHAHAHHAAHHAHA klockrent soffan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 26 januari 2015 10:47

Numera hittar ni min på denna bloggadress: nouw.com/marino Ja jag har bytt bloggportal ännu en gång! Men denna gången har jag importerat min gamla blogg till nouw så alla inlägg från den här bloggen går även att läsa på min nya blogg. Bra va? Hop...

:)

Av Madeleine - 22 januari 2015 13:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1448165097"

Aj

Av Madeleine - 22 januari 2015 13:18


Av Madeleine - 21 januari 2015 21:41


Hoppas att det här kanske kan hjälpa min onda mage lite!

Av Madeleine - 20 januari 2015 23:44

Imorgon blir det smoothie att ta med på väg till jobbet. Återanvänder gamla råsaftsflaskor som är jättebekväma! Gjorde en smoothie på; ? 2 päron ? 3 cm riven ingefära ? En Apelsin ? 1 1/2 dl vatten ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards