maria-madeleine

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Madeleine - 28 februari 2011 23:37

Jag svarar;

 

Sitter just nu och pratar med Miranda i telefon och ska svara på några frågor samtidigt, hehe

 

När vaknade du imorse?
- 15.00 .... oops !


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- OJ va tiden går när man sover !


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- inte i morse


Vilket humör är du på?
- Braaaaaa !


Vad har du på dig just nu?

- Tröja & trosor , haha


Har du ont någonstans?

- Nej
 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Mammas fläderbärsparafait

 

Hur mycket var din senaste lön på?
- SKOLA

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Kläder, tror jag.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- facebook


Vad ska du göra idag och ikväll?

- Kolla på TV och sova, haha.

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Grenade känns det som att jag vill lyssna på , haha


Varför ska man läsa din blogg?
- För att jag blandar lite olika saker ur mitt liv som humor, shopping & lite privata saker .. det är värt att lääääsa !


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Var vid datorn tror jag !

  

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- har fått det ! För mitt nya hår :)


När fotade något senast, och vad?

- Hos en kompis , mig och mina vänner!


Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- nje, inte idag tror jag inte, haha !


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- TV bordet.


Vad tror du att klockan är?

- 23.45 , höhö

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- ingenaning . hoooooooooooooohoooooooooooooo



  


Av Madeleine - 28 februari 2011 22:27

Glömde att jag har namnsdag

 

hihi !

 

  

OG

Av Madeleine - 28 februari 2011 18:32

Oscarsgalan ikväll

 

Ska ni också kolla på det ?

 

Tjejerna har ju så grymt snygga klänningar   

 

  

Av Madeleine - 28 februari 2011 16:26

Parlamentet !

 

Jag sitter & kollar på Parlamentet just nu... jag missade ju det i fredags & det är ju såå sjukt kul , haha   

 

  

Av Madeleine - 28 februari 2011 15:07

HJÄLP MIG NU !

 

Rösta på mig som veckans blogg.

 

Gå in på den här länken http://www.nattstad.se/TereseBrodin & rösta på nummer 3.

 

TACK !

Av Madeleine - 28 februari 2011 01:07

Big Brother ikväll.

 

Kom nyss hem efter en kul kväll på Big Brother inspelning.. Fick dock vänta i en timme innan vi blev insläppta, men annars var det kul!

 

GRATIS vatten !     Kaos innan sändning   under sändning   jag & cilla  

 

nemen, ser man på !     

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards