maria-madeleine

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Madeleine - 2 februari 2011 20:10

Lite mer fakta om mig.

 

personligt:
ditt fullständiga namn:
Maria Madeleine Marino.
exakt ålder: 16 år o någonting.
smeknamn: Madde, Maddelutten.
vart bor du? Järna
vad gör du på fritiden? vänner, pluggar om det behövs..
beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig): medellång, mörkblond...
vad är du mest missnöjd med på din kropp? magen
och vad är du mest nöjd med? läpparna, tror jag.
vad har du för uppfattning om dig själv? awsome
vad vill du jobba som i framtiden? skådespelerska !
hårfärg: mörkblond
ögonfärg: Blå/grå/grön
kan du själv säga att du ser bra ut? Ibland
hur mycket bryr du dig om ditt utséende? normalt, ibland lite, ibland mycket.
någon vana? dålig vana; sover för lite.
lyckotal: 7, 15, 20

vänner/folk:
vad heter din bästa vän?
Sofia
hur många nära vänner har du? Två som jag kan lite på i vått & torrt.
vet många personer vem du är? vem vet inte?
hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? nej? har gått ett halvår i skolan... haha !
när var du senast med någon kompis? Idag i skolan
känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? ja, men dom är inte dirr kompisar.
vem sov du senast hos av dina kompisar? Miranda.
vem sov senast hos dig? Miranda, tror jag!
vill du ha ett förhållande? Ja, kanske det...
ska din kille vara äldre eller yngre än dig? Spelar inte SÅ stor roll.
är du kär? njee.
tycker någon om dig mer än som vän? tror jag inte :p
är du redo för att satsa på ett förhållande? jaaa, tror jag.
tänker du mycket på utseendet hos din kille? ja, ganska mycket!
vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? ja ?
skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? ja, varför inte lix ?

från kram till sex:
har du kramat motsatta könet?
Så klart
har du nån gång bara velat gå fram och krama någon? Ja
har du kramat någon du tycker om inför folk? Ja
har du pussat någon av det motsatta könet? Ja
har du pussat någon av samma kön? Ja
har du pussat den du tycker om? japp

har du pussat någon inför folk? Ja
kysst någon inför folk? Jaa
hånglat inför folk? ja
vem var ditt första hångel? ...... 
vem är ditt bästa strul? ......
vem är ditt senaste? P.....
har du strulat med någon i din egen ålder? neeeej, hehe
ditt äldsta hångel: ingenaning hur gammal han va ! HAHA
ditt yngsta hångel: 95a
skäms du över att hångla inför folk? nej ?
haft sex med någon på offentlig plats? Nej ! haha

tankar & skit:

har du någon fobi?
småkryp
har du någon allergi? getingar
vad tänker du på innan du somnar? vill inte gå upp ur sängen imorgon.
vad är de första du tänker på när du ser en person? utseende

klädstil:
anser du dig själv vara en speciell stil?
nej
vad klär du dig i oftast? leggings & tunika/tröja
tänker du alltid på vad du tar på dig? När jag går utanför huset, ja!

senaste 48 timmarna har jag:

pussat någon:
nej
fått en kram av en okänd: nej
ringt någon: Ja
blivit uppringd: Ja
funnit kärleken: ja, kollade mig i spegeln idag.
kollat på google: yes
 
 
 
Ska jag skaffa den här hårfärgen igen ? :o  

Av Madeleine - 2 februari 2011 20:05

P L U G G

 

Jag har historiaprov imorgon... & har precis pluggat!

 

  • Industiuella revolutionen.
  • Franska revolutionen.
  • Amerikanska revolutionen.
  • Sverige någonting, haha.

UUUUUUUUUSCH !

 

Nu ska jag duscha !

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards