maria-madeleine

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Madeleine - 4 januari 2011 22:09

Misse is in tha house

 

Nu är Miranda sötaste Andersson här & ska sova för att det är ju inspelning imorgon i Bromma.... hur the fuck ska vi klara oss ? haha Vi kommer inte hitta därifrån kanske ... hmmh, hahah !

 

Vi ska faktiskt försöka sova snart för vi ska åka tjugo i sju imorgon !!!! AAAAAAAAAAH

 

  

Av Madeleine - 4 januari 2011 17:49

Tårar för Robert Pattinson ...

 

Ååååh, jag såg nyss ''Remember me'' & gud va tårarna rann i slutet.

Skitbra film, skitsorglig film... aaaaw!

 

nejnejnej, va man blev ledsen i slutet !!!

 

  

Av Madeleine - 4 januari 2011 14:43

Biggest looser !?

 

Jag kom hem ifrån Sofia & slog på TVn där det inte så förvånande var ''Biggest looser''... är det inte alltid det på TVn? huhu

Jaja, det är ganska kul att kolla på ... man ba ; shit , jag äter typ asmycket godis &  sånt medans jag kollar på det programet.. men det är kul.

 

Har ni gjort så att ni typ har suttit & kollat på ''Anna Skipper programen'' & sett hur mycket dom äter på en vecka & sen blir du assugen på chips & går o hämtar lite, hahaha !

 

 

 

 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards