maria-madeleine

Alla inlägg under oktober 2010

Av Madeleine - 18 oktober 2010 19:02

Hej!

Jag sitter just nu och pluggar inför mitt prov i historia. Det är jättetråkigt men måste tyvärr göras.

Sen ska jag göra mitt teaterarbete, sen plugga matte, läsa ur svenska boken och till sist plugga lite mer historia...


Kul dag ?


  

Av Madeleine - 17 oktober 2010 19:26

Jag tyckte att det var dags för lite shopping då jag drog med mig mamma till stan så hon fick köpa lite kläder till mig!


  

Skor från ***** 499 kr.      Supersköna vantar från InterSport  ?? kr.

Örhängen från Ur & Penn 25 kr.

  

Av Madeleine - 17 oktober 2010 00:40

God natt alla fina bloggläsare!



     

Av Madeleine - 16 oktober 2010 23:27

Ikväll har jag varit på bio med Sofia och Daniel och vi såg ''Tusen gånger starkare''... det var typ den sämsta filmen jag sett , så den rekomenderas verkligen inte. 95 spänn i sjön!

Handlingen var ju ibland hur sann som helst men det handlade ju bara om EN och samma sak hela tiden i filmen så det blev ju fett uttjatat måste jag säga. Annars så var det en spännande och kul kväll vi hade, haha.


          

Av Madeleine - 15 oktober 2010 22:37

En videoblogg som jag och Cilla gjorde dagen efter att hon hade sovit över hos mig (:




Av Madeleine - 12 oktober 2010 23:22

Idag har jag bakat cupcakes till föreställningen imorgon och nu ska jag sova!


Godnatt !


      

Av Madeleine - 12 oktober 2010 09:14

Sitter på svenska lektionen och planerar mitt arbete med Ida och snart slutar vi och har historia.. uusch!

Imorgon är det premiär så vi ska nog planera lite på klassrådet idag, spännande....


Se Ya!


  

       

Av Madeleine - 11 oktober 2010 22:18

Jag ligger i sängen och funderar över onsdagen som kommer. Vi har ju premiär då och jag börjar bli lite nervös.  Jag vet vad jag ska göra och kan mina repliker jättebra, men ändå så är det något inom mig som sätter igång nervositeten. Min kropp vill jävlas med mig... hoppas att mitt hjärta försöker säga att jag klarar detta och att jag bara ska tänka bort allt o alla och bara fokusera + ha kul.

Jag tror och hoppas att det kommer gå jättebra och oftast är det bra att vara lite nervös för annars går man ut på scenen som världens självsäkraste person och fokuserar för mycket på sig själv och för lite på karaktären, och då kan att gå åt helvete.


*andas ut dig själv och in karaktären*


I bästa fall så får ni se lite bilder ifrån föreställningen!


  


Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards