maria-madeleine

Alla inlägg under oktober 2010

Av Madeleine - 22 oktober 2010 22:53

HELVETE!

Linda Varg åkte ur idol för cirka 4 min sen.

Fan jag blir arg, hon var ju så bra ... suuuuuuck !


  

Av Madeleine - 22 oktober 2010 22:48

Jag har precis kollat på en film som heter ''Percy Jacksson och kampen om åskviggen'' och den var fan bra! Det är typ fantasy och såhär lite Harry Potter varning, hehe. Det var en spännande och lite rolig film.


Jag har också bakat klart mina cupcakes till imorgon och jag är ganska nöjd, dom blev OKEJ.


 


     


Av Madeleine - 22 oktober 2010 11:19

Jag är hemma för att vila upp mig och känner mig fortfarande lite sjuk.

När jag vaknade och gick upp så fick jag seriöst en chock. ALLT VAR VITT ! DET HAR SNÖÖÖAT!  Shit va kul , haha. Det kan väl inte börja i oktober?  Jaja, det var ju konstigt.

Just nu ligger jag och kollar på 7th heaven, det är grymt !   



  


  

Av Madeleine - 21 oktober 2010 21:39

Hej!

Jag har inte så mycket att säga idag, men jag ska försöka skriva lite ändå.

Idag gick jag till skolan även fast jag är sjuk för att jag ville se treornas monolog som var jättekul att se.

Sen fick jag skjuts hem och la mig under täcket i soffan direkt, åt lite pannkakor och kollade på Robinson.

Jag kommer nog vara hemma imorgon, så då kan jag blogga lite.


     

Av Madeleine - 20 oktober 2010 20:54

Hejsan allihopa! Idag har det varit en jobbig dag i skolan bara för att vädret var dåligt och jag var jätteseg hela dagen.

Imorgon ska vi kolla på treornas monologer och det ska bli jättekul! I framtiden om tre år ska vi också köra våra egna monologer.. uusch , hehe


Ha det bra !


  jag håller på att platta håret.     

Av Madeleine - 19 oktober 2010 23:17

Asso jag har märkt en sak.... att på sista tiden har jag bloggat väldigt mycke om att jag har varit på stan och att jag har shoppat massa grejer. Det är fan inte så smart. Jag äääälskar verkligen att shoppa och det är ett av mina största intressen typ, men tänk i framtiden när jag sitter där i mina högar med kläder utan ett enda öre... suck jag måste tänka på hur mycket jag gör av med på saker som jag skulle klara mig utan. Visst om man liksom behöver något jättemycket, men jag shoppar ju saker som är skitsnygga eller sköna men igentligen skulle klara mig utan.


Ska vi se om jag kan klara mig utan shopping resten av veckan ?

Ni får hålla koll ifall jag glömmer bort... jag lovar att erkänna ifall jag  inte kan hålla mig!

Av Madeleine - 19 oktober 2010 22:59

Idag var jag med Cilla och hennes pojke på stan och vi köpte byxor till mr. X och massa andra tjejsaker till oss själva.


Jag köpte ;

BH / topp från BikBok 99 :-

Foundation från H&M 109 och 149 :-

Halsband från Ur&Penn 50 :-


        


Av Madeleine - 19 oktober 2010 21:46

Idag sörjer vi alla fjortisar som har drunknat i brunkräm.
 
    
 
hej hej hej jag är bara fjorton år, kom och se på mig, kom och ta på mig... -.-'

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards