maria-madeleine

Alla inlägg under september 2010

Av Madeleine - 9 september 2010 09:54

Nu har jag datorkunskap i Excel. Det är tråkigt ... hej då!


  

Av Madeleine - 8 september 2010 22:31

Godkväll mina kära läsare !

Jag hade bara tänkt att informera er om att ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt för att komma upp i skaplig tid imorgon så jag kan fixa mig inför skolan och äta en ordentlig frukost, haha!

Jag ska läsa lite ur min ''True Blood'' bok och sen blire att blunda i några timmar!


Sov så gott och ha en bra dag imorgon!


  

Av Madeleine - 8 september 2010 18:51

Nu ska jag gå ut och träffa Sofia som jag inte har träffat på ett tag pga skolan, men nu ska vi återuppliva gammla minnen !


Skolan var kul idag. Vi fick reda på våra grupper till den Grekiska mytologin och vilka vi ska sätta upp en pjäs med och jag är faktiskt supernöjd för vi har kommit en bra bit pågång till en toppenpjäs !


   

GAAAALEN NINJA !

     

Av Madeleine - 7 september 2010 17:54

Nu har jag ännu en ny header ... vad tycks ?


  

Av Madeleine - 6 september 2010 22:42

Har ni sett att Paow och Hugos musikvideo har kommit ut?

Själv tycker jag att den är ashärlig !


Av Madeleine - 6 september 2010 21:58

Hejsan hoppsan !


Idag har det varit en ganska kul dag. Vi har haft rolig  röst och rörelse lektion. Det blev mycket skratt och skoj. Jag ska nu läsa min nya FRIDA tidning som kom hem till min brevlåda idag. Man fick med en dubbel ögonskugga med typ guld/beige och svart, så det blir sotade ögon imorgon.... intressant !


Ni får sova så gott!


    



Av Madeleine - 5 september 2010 17:11

Jag tog några bilder med familjens digitalkamera medans kalaset.


    Hur oseriöst kan det bli? Rumpfilé ?       

 

Fick coola graffiti nagellack av farmor !

     

Av Madeleine - 5 september 2010 12:09

Juste.... jag glömde skriva i förra inlägget att min lön har kommit och att jag nu så fort som möjligt sätta in pengarna på kontot och ta första möjliga tåg till centrum och shoppa gärnet... haha !



     

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards