maria-madeleine

Alla inlägg under augusti 2010

Av Madeleine - 6 augusti 2010 15:17

Äntligen är det helg och jag är ledig till på måndag då jag byter arbetsställe och börjar klockan 08.00 Jag har bara två veckor kvar.

Imorgon ska jag först shoppa och sen blir det middag på restaurang  

Ikväll blir det väll chill med lite god mat och sånt..



Av Madeleine - 5 augusti 2010 20:56

Min nästan godaste favorit läsk är päroncider... shit va det är gött! Det är supersvalkande på heta sommardagar.

watch my pyjamaströja på bilden, haha söt. Ni vet, man måste ju gå och lägga sig skapligt när det är jobb imorgon. SISTA ARBETSDAGEN INNAN HELG, Skööööönt! Jag lär väl lägga mig vid tolvslaget så jag kanske gör ett litet nattinlägg också, hehe...


Sov så gott alla bloggläsare!


  

Av Madeleine - 5 augusti 2010 16:36

kom helt random på att jag är fett fruktsugen ! .....

Av Madeleine - 4 augusti 2010 15:44

Hej, jag slutade jobbet för en timme sen och nu ligger jag här... i min sköna säng och kollar på svensson svensson, hur kul får man ha lix ? hahaha !

Idag var det kul på jobbet.. inte ett dugg lugnt (bara när dom sov) men ändå kul. Jag mår bra nu, men jag är bara lite förkyld. Det ska nog gå över snart.


  

Av Madeleine - 4 augusti 2010 07:39

Jag ska snart åka till jobbet och det suger för jag är förkyld och känner mig helt svag... men vad gör man inte för pengar ? hehe


  

Av Madeleine - 3 augusti 2010 07:10

Ännu en arbetsdag väntar framför mig och om cirka en timme ska jag börja åka dig.

Jag ska berätta om igår när vi första gick ut med barnen och gården och senare när alla var ute så började det regna lite, men det  var lugnt så, men sen började det ösa ner så då var vi tvugna att gå in igen. Jag trodde liksom verkligen inte att det skulle regna hela dagen för jag åker liksom moppe och det är fan inte kul att åka i spöregn och inte heller med blöt sadel. När man satte sig på sadeln (eller vad det nu kallas) så pressade man ju bara fram vatten... uuusch! Nästa gång måste jag ta med mig en handduk.


  

Av Madeleine - 2 augusti 2010 23:00

Funderar på att slå till. Det ser ju sjukt mysigt ut, och det är ju tydligen modernt nu  Det är ju jätte skönt att bara gå med hemma och speciellt på vintern kan det nog vara skönt. 


Jag har kollat på den här rosa och en annan ljusrosa. Jag tror att jag ska skaffa den ljusrosa, men det bilden gick inte att ladda upp...


  



Av Madeleine - 2 augusti 2010 15:36

Nu är jag hemma från jobbet och det gick skitbra. Bara 20 st barn att ta hand om och dom var jätte snälla, så det var inget större problem!

Jag har i stort sätt lekt hela dagen. Det är ju chill att få pengar för det.


Dagens låt ;

  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards