maria-madeleine

Alla inlägg under augusti 2010

Av Madeleine - 9 augusti 2010 23:06

Bikini eller baddräkt? - Bikini.
Hängmatta eller solstol? - Hängmatta.
Brunt eller blont hår? - Både och.
Shorts eller kjol? - shorts
Linne eller T-shirt? - T-shirt
Utsläppt eller uppsatt hår? - Utsläppt.
Brun eller vit? - Brun.
Att bada i saltvatten eller sötvatten? - Saltvatten.

Sand eller klippor - både och.
Sommarfärger eller vinterfärger? - Sommarfärger.
Liseberg eller Grönalund? - Liseberg.
Varmt eller svalt på sommaren? - Varmt.
Soligt eller molnigt? - Soligt.
Hav eller sjö? - Hav.
Dyka eller hoppa? - Hoppa.
Vattenkrig eller vattenspridare? - Vattenspridare.

Mygg eller Pappalångben? - Pappalångben.
Coca cola eller fanta? - Coca cola.
Flipflopps eller ballerina? - Flipflopps.
Båt eller husvagn? - Husvagn.
Sommar eller vinter? - Sommar.
Bada från strand eller brygga? - både och.
Solbrända killar eller bleka killar? - Solbrända !!!
Tälta eller sova inne? - Sova inne.

Av Madeleine - 9 augusti 2010 22:35

God kväll bloggen  


Gissa vem som ska till kungsan på lördag för att gå på The Voice? Eran guccipucci Maddelutten !  Tror ni att vi ses eller? Jag tror fan det för det kommer vara supermycket folk där som alltid.

Jag och tjejerna ska jaga efter gratisprylar och killar!

Det är sånna här grejer man längtar efter på sommaren... det blir riktigt bra minnen.


    

Av Madeleine - 9 augusti 2010 19:53

uuuh jag känner mig lycklig av ''fönstershopping'' via internet. Liksom att surfa runt och titta efter massor med kläder, skor och accesoarer. Fast det är klart att det är mycket roligare att shoppa irl, liksom vem gillar inte det ?

Ni känner väl till märket ''wildflower by Kenza''? Det är Kenzas egna märke med skitsnygga skor som jag verkligen kan rekomendera.

Jag har hittat ett par jättesnygga därifrån som jag verkligen vill ha! Det är perfekt fest skor.. eller ja, det passar till allting.

Jag ska typ önska mig dom i födelsedagspresent, haha!

Nu försöker jag liksom bli hörd av omvärlden... GE MIG SKORNA... tss !


http://www.wildflower.se/SE/Catalog/kenza/06266502.06.36.html


bilden gick inte att ladda upp.. men klicka bara på länken!

Av Madeleine - 9 augusti 2010 17:06

Nu blir det att åka och handla mat + andra grejor   


Förresten, jag klarade av första arbetsdagen på det nya jobbet , men det var fan inte kul... dom har typ sabbat mitt gamla dagis !! **suck** Imorgon ska vi dra på utflykt med barnen....



  

Av Madeleine - 8 augusti 2010 22:09

Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon väntar en ny arbetsvecka.. suck jag ångrar nästan att jag slösat bort sommarlovets sista veckor till att jobba. Jag har ju bara två stycken lediga helger kvar. Jag kommer ju tycka att det är jätte skönt med pengar sen. Ska typ åka upp till Stockholm direkt när jag fått mina pengar, haha! Men jag behöver faktiskt nya kläder.


Sov så gott och fortsätt läsa bloggen!


     

Av Madeleine - 8 augusti 2010 16:08

Idag har jag varit på casting och det var kul. Första gången är ju alltid lite spännande. Vi får väl se hur det blir med detta men man kan ju hoppas.

Jag kommer inte ge ut allt för mycket information... så vääänta lite.


  

Av Madeleine - 8 augusti 2010 16:03

Igår kunde jag tyvärr inte blogga, men här kommer lite bilder.


  Dagens shopping ;

2 st extrem blondering.

1 rakhyvel.

foundation + applikator grejer....

   Det fanns mycket att välja på till middagen,,,

fiiiiisk !  

oxfilépasta... mummmmms !  

Av Madeleine - 6 augusti 2010 15:50

     



Foki och Ricky i Positano, en liten fiskeby som är tusentals år gammal (Italien).

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards