maria-madeleine

Alla inlägg under augusti 2010

Av Madeleine - 20 augusti 2010 20:52

Gårdsfesten var riktigt jävla tråkig så jag gick hem och chillade lite ensam hemma, och det är superskönt. Snart kommer Sofia över och då blir det liv i luckan ....


Vad ska ni göra ikväll då ?


  

Av Madeleine - 20 augusti 2010 16:02

Nu är jag hemma ifrån lägret med den nya klassen. Det var kul och jag trivs verkligen. Är jättestolt över mitt val av både skola och mina nya klasskamrater. Det kommer nog bli tre år med mycket skratt!   På tisdag börjar skolan med vanliga lektioner och då ska vi blir fotograferade till våra ''nyckelkort'' eller vad man ska säga... man behöver iallafall ett sånt för att ha tillgång till skolan och alla klassrum. Sen ska vi typ få våra böcker, skåp och andra grejer.

Det kommer blir skoj skoj !


  

Av Madeleine - 18 augusti 2010 19:59

     

Av Madeleine - 18 augusti 2010 19:19

Alla kvällens uppgifter är nu avklarade, nästan iallafall.... Jag ska bara torka och platta håret så det blir lättare imorgon.

Jag brukar inte platta håret så ofta men vid speciella tillfällen och när jag bara känner för det så brukar jag. Jag tycker faktiskt att det är otroligt mycket skönare med platt hår, för då håller det sig lättare på plats.


Vad föredrar ni?

Platt, vågigt eller krull ?


  

Av Madeleine - 18 augusti 2010 16:28

Tänkte lägga upp planerna inför ikväll.. jag har ju massa att fixa !


  • Duscha, raka benen och sånt.
  • Packa ner en massa grejer som ska med på lägret.
  • Välja ut kläder.
  • Måla tånaglarna.
  • Försöka fixa teckningen på min mobil.

Det var typ allt...




Av Madeleine - 18 augusti 2010 15:43

Nu är sista arbetsdagen över och här näst väntar den nya skolan. Är lite nervös inför imorgon men det ska nog bli kul... först upprop och sen åker klassen på läger direkt efter   Jag antar att det är ett sätt att lära känna alla bättre.


Nu längtar jag tills lönen kommer in på kontot !!


  

Av Madeleine - 17 augusti 2010 20:50

Eftersom att alla andra gör det så är det väl dags för mig också att ladda upp en bild på mitt nya schema inför gymnaiset. Riktigt chill!


  

Av Madeleine - 17 augusti 2010 17:44

Det var nyss storm här hemma med regn, åska och blixt ringde lillebror och sa medans jag var och handlade möbler. Synd att jag missade det.

Jag varnar er i Stockholm för det är på väg till er...


  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards