maria-madeleine

Alla inlägg under augusti 2010

Av Madeleine - 25 augusti 2010 20:17

Nu sitter jag här och ser flummig ut med blåster i ansiktet.. när man drar bort dom så rensas porerna och allting. Jag vet att jag sa att det typ var värdelöst men jag ångrade mig för att jag gjorde typ fel förut, men nu känns det bra!


 


     

Av Madeleine - 25 augusti 2010 19:26

Om en halvtimme börjar fångarna på fortet ! Brukar ni kolla på det eller? Jag tycker att det är kul, hehe   


  

Av Madeleine - 25 augusti 2010 16:23

Hej !

Jag fick sluta två timmar tidigare ifrån skolan idag och det är faktiskt tråkigt för vi skulle ha haft fyra timmars teater men hade bara två stycken nu... menmen.


Nu sitter jag och kollar på parlamentet och jag måste bara säga att det är bäääääst  


VI HÖÖÖÖRS !


  

Av Madeleine - 24 augusti 2010 21:38

Jag shoppade lite efter skolan idag och det fick bli ;


En skön tröja från H&M 149 :-

Tjocka leggings från H&M 99 :-

Någon grej som tar bort porer i ansiktet... men den var ganska värdelös !


        


  

Av Madeleine - 23 augusti 2010 21:50

Idag blev på våldtagen av en doktor i väntrummet medans jag kliade mig i röven.... PÅ SCENEN ! En otroligt rolig improvisationsscen som jag inte kommer att glömma på länge, haha !

Imorgon så har vi tyvärr ingen teater men det blir väl andra roliga lektioner... intressant att iaf få träffa lärarna i ämnena.


  



Av Madeleine - 22 augusti 2010 21:48

Imorgon börjar skolan igen och jag är lite smånervös eftersom att vi ska bli fotograferade till våra passerkort. Jag blir alltid nervös över hur jag kommer se ut och hur jag ska le. Uuusch jag gillar det inte.

Nu ska jag platta håret så att det blir lättare imorgon och sen ska jag väl sova antar jag. Jag tänkte bara vara lite snäll och göra ett litet inlägg så ni vet hur mig morgondag kommer se ut   Bloggar när jag kommer hem!


  

Av Madeleine - 22 augusti 2010 12:41

Idag ska jag kanske gå på ''Vampyrer suger''. Planerna ändrades lite så vi får se hur det blir.

Vissa säger att den är skit dålig, men jag tror fan inte det. Dom som säger det har ingen humor till sånt, hehe.


    

Av Madeleine - 21 augusti 2010 16:23

Det är en riktigt dålig dag idag!

Jag vaknade klockan tre... **suck**, jag har inte heller något att göra ikväll och så känner jag att jag måste dra och duscha efter det här inlägget.

Jag känner mig fett äcklig idag, men det går väl att fixa.

Jag ska nog smsa runt lite och höra ifall kompisarna vill träffas ikväll, för Sofia ska ha gatufest ikväll och då hoppas jag på att hon kommer ut och träffar oss på kvällen sen.


Ikväll kommer jag troligtvis lägga upp bilder på dagens outfit !


  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards