maria-madeleine

Alla inlägg under maj 2010

Av Madeleine - 6 maj 2010 20:36

shit, kommer ni ihåg den här glassen? Vart fan försvann den, haha !

Den är iallafall saknad  


  

Av Madeleine - 6 maj 2010 19:22

Erkänn att jag är bäst på att laga pasta ?   

Jag skulle säga att mitt blod består av köttfärssås ! haha



     

Av Madeleine - 6 maj 2010 19:15

En vacker sommardag är det underbart att gå och shoppa med mammas plånbok som sällskap, haha   


Hon köpte lite grejer åt mig, love you mum!

  

underbara, fina, rosa och söta skor !

199 :- Stadium

  

Intensiv blondering

89 :-/st Åhléns  

Spets ''kofta'' till min balklänning

149 :- VILA  

rosa/randig tröja

99 :- Stadium  

Av Madeleine - 4 maj 2010 16:15

Heeej!

Idag har det varit en bra dag, vi har beställt våra klasströjor + byxor och så har vi bestämt vilka vi ska sova med på hotellet i Åbo  

Det blir Maddelutten, Sofia, Yamona och Julia i ett rum, haha perfekt ? Vi bor liksom i det STORA rummet, så undra hur många som kommer vara där inne under natten...


Imorgon har vi nationellt prov i kemi, och snacka om att jag inte är laddad inför det. Klockan 19.00 ska jag och Ronja upp till centrum för att träffa Sofia och så ska vi köpa allt som vi ska äta under det nationella, haha! Man kan ju liksom inte sitta still i tre timmar utan att äta något !


  



Av Madeleine - 3 maj 2010 22:01

Idag har det varit den bra dag   Håltimme på spanskan, fika och följa med Sofia till stallet.

Jag fick vara med på min ''särklass'' hemkunskap och där bakade dem skit god kladdkaka! Den fick 4 av 5 poäng av mig.




förresten, har ni smakat den nya marabou smaken ?

Sofia hade tydligen ätit en sån och hon sa att den var god!     

Av Madeleine - 3 maj 2010 09:03

Hej!

Idag är det bara en tråkig dag i skolan ..... sitter just nu i mediateket med massa folk, så det är ju possitivt!  

Jag har tagit med tre stycken cupcakes som jag och Sofia ska gluffa på sen, höhö!

Ha det bra kära bloggläsare!


  

Av Madeleine - 2 maj 2010 20:45

i have succeeded again!

 

 

det är synd att jag har en sån dålig kamera, för det ser verkligen dubbelt så bra ut i verkligheten!

 

Det är vit frosting + rosa pluppar + hjärtströssel !  

Av Madeleine - 2 maj 2010 15:27

Nu känns det som äkta sommar och det känns skönt att gå ute utan jacka  

Idag har jag varit och handlat mat för ikväll ska jag laga pasta carbonara och sen ska jag baka fina sommar cupcakes !

Fast jag måste spara lite tid till att plugga... jag får väl plugga medans mina cupcakes står i ugnen.


Igår var jag ju ute och grillade med massa folk, och det var superkul   


Bilder ifrån igår :


Perfekt att sitta ute på bryggan en mysig kväll.  

  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards