maria-madeleine

Alla inlägg under maj 2010

Av Madeleine - 9 maj 2010 16:24

Idag har jag varit hos min farmor och där tog min faster massa bilder på mig till en speciell grej imorgon ... det får bli en hemliget tills vidare  


Några av bilderna ;


   


jag visar bara de svart/vita !  

Av Madeleine - 8 maj 2010 15:23

   Vakna.

   Sminka mig.

   Hämta SO boken hos Sofia.

   Träffa Ronja.

   Gå till Emelie och låta henne blondera mitt hår.

   Äta någonstans.

   Kanske träffa Sofia.

 

  


Av Madeleine - 8 maj 2010 10:36

Hejsan!

Idag blir jag förhoppningsvis blondinmadde  Det ska bli kul att se!

Emelie och Elin ska självklart hjälpa lilla mig. Vi kommer göra värsta bra ställningen när jag ska skölja ur håret i badkaret   


haha, nu sitter jag och lyssnar på ''the climb'' och den är fan skit gammal och bra !



  

typ jag i kissie format (;

Av Madeleine - 7 maj 2010 21:04

Varför ska jag vara såhär trött på en fredagskväll ? Det suger hårt, men det blir faktiskt skönt med en avslappnande kväll i soffan med lite fettiga chips med dipp  


Hoppas att ni får en bra kväll!


  

Av Madeleine - 7 maj 2010 07:57

Jag ar varit jätte duktig och gick upp klockan 07.80 när jag har sovmorgon till 10.15    Så jag har jätte mycket tid på mig att fixa mig själv!

Jag håller typ på att få någon slags ögoninfektion i ena ögat så jag kan inte ha så mycket mascara och verkligen inte ha det på underfransarna.... men det kan vara skönt att bara ha lite på också.


Jag är så ledsen att jag missar Lady Gaga som uppträder i Sverige  ikväll  Hon är ju verkligen en jävligt bra sångerska och alla hennes låtar är ju bra! Det är typ massa kändisar som ska gå på Lady Gaga konserten också, haha! Någon som har en gratis biljett till mig ?



men visst är jag söt med bara lite smink också ?     

  

Av Madeleine - 6 maj 2010 23:30

Kärlek till dom här snygga !

Det kanske inte är många som skulle våga sätta på sig ett par sånna här men vafan man måste ju följa sin egen väg och inte strömmen  

Jag tyckte iallafall att dom var skit snygga, så man kanske ska slå till!


  

Av Madeleine - 6 maj 2010 22:16

När du letar efter något nytt att fylla ut med !


     

Av Madeleine - 6 maj 2010 22:00

so fucking great, give me a Ed Hardy shirt !

    



Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards